Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Pomysł na lepszą grafikę
Quork QTar:
--- Cytat: Wdowa94 w 20 Czerwca 2009, 16:41:33 ---Można podmienić rendering z OpenGL na DX.
--- Koniec cytatu ---
a) Micro$oft Ci placi zeby propagowac system, ktory jest gorszy, ale za to nie da sie na Linuksie zrobic (Wine nie da rady DX, dlatego LS3D nie dziala na Linux)?
b) Tak, wyzszy FPS - bo tekstury w DX moga miec najwyzej 512*512/480*480, wdg. dokumentacji tylko 256*256/240*240, a MaSzyna korzysta z do chyba 4096*4096 (czy to ma sens to inne pytanie).
Wdowa94:
Hmm...
Widze, że wszyscy sa negatywnie nastawieni.
A co powiedzą userzy Windowsa?
Quork QTar:
Pierwszy punkt ich nie dotyczy, ale drugi owszem.
Powiem Ci wprost jaka jest wydajnosc DX: G****ana. Na tym samym komputerze mozna zgrubsza powiedziec: FPS(LS3D,DX)=FPS(MS,OGL) - tylko ze Atex(LS3D)=4-2*Atex(MaSzyna)
youBy:
Symulator nie korzysta z OpenGLa. On jest na nim w większości oparty i nierozerwalnie złączony. Już chyba dwie próby były podejmowane przepisania MaSzyny na DirectX - oczywiście ze skutkiem negatywnym.
Edward666:
To co się da zrobić na DX można też w OpenGL, nie trzeba zmieniać biblioteki :)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej