Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Pomysł na lepszą grafikę

<< < (3/4) > >>

El Mecánico:
Ale nie wszystko co jest zrobione w OpenGL da się zrobić w DX.

hunter:

--- Cytat: Quork QTar w 20 Czerwca 2009, 16:58:39 ---b) Tak, wyzszy FPS - bo tekstury w DX moga miec najwyzej 512*512/480*480, wdg. dokumentacji tylko 256*256/240*240, a MaSzyna korzysta z do chyba 4096*4096 (czy to ma sens to inne pytanie).

--- Koniec cytatu ---
DX 9.0c OIDP bez problemu obsluguje tekstury 4096*4096.

Wdowa94:

--- Cytat: hunter w 21 Czerwca 2009, 15:12:20 ---DX 9.0c OIDP bez problemu obsluguje tekstury 4096*4096.

--- Koniec cytatu ---

To prawda.

Ps. Po co komu tekstury 4096*4096, jeżeli pojawi mu się kilkanaście takich tekstur, to tylko restart.

Tnij cytaty.
Akvin

Quork QTar:
Pytanie "po_co komu" jest uzasadnione, ale dyskutowane w innym watku ;-) Ale widzisz, sama mowisz, jesli sie takich kilkanascie pojawi, to problem. Otoz, w MaSzynie ich masz duzo - i podobno sie MaSzyna daje uruchomic bez rozwalania przy okazji systemu ;-)

Wdowa94:

--- Cytat: Quork QTar w 21 Czerwca 2009, 18:57:07 ---sama

--- Koniec cytatu ---

Sam- Jestem chłopak.

To dobra, jeżeli ktoś byłby chętny do próby przerobienia, to sie zgłosić.

Ps. Nie głupim pomysłem byłoby poprostu przeniesienie maszyny na inny engine (Np. OGRE)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod