Witam
Mam następujący plik .inc:
//1 - tekstura szyny, 2,3,4 - współrzędne, 5,6,7 - obrót
origin (p2) (p3) (p4)
rotate (p5) (p6) (p7)
node 1000 0 none model 0 0 0 0 plk/TpB.t3d (p1) endmodel
rotate 0 0 0
endorigin
A wpis do scenerii wygląda tak:
include;plk/tpb.inc;plk/rail_screw_used2-n.bmp;0.0;0.0;0.0;10;10;10;end
Chcę aby ten model był obrócony w każdej płaszczyźnie o kąt 10o. Jak włączam scenerię, okazuje się, że obrót zastosował się tylko do płaszczyzny poziomej [rotate (p5) (p6) (p7)]. Nie wiem czy ja coś źle robię, czy opcja rotate działa niewłaściwie?
Pozdrawiam
Przenoszę.
Akvin