Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Modele obiektów przytorowych, budynków itp.

<< < (2/12) > >>

WSK:
Metoda coś za coś...

Patrykos:
Jeśli modele mają być polożerne, to się chyba mija z celem produkcja takich?

WSK:
Jeżeli coś się nie podoba to poprostu nie będziesz ich używał...
Prosta sprawa. Zbędna dyskusja. Symulator trzeba rozwijać a nie cofać się w czasy komuny. Robimy to przecież za "free" ...

Paul:
Mimo że scenerie zioną pustką wartość FPS bywa tragiczna nawet na niezłym sprzęcie (wystarczy wstawić trochę więcej torów). Takie drobiazgi powinny mieć nie więcej niż kilkanaście - kilkadziesiąt poly. W zupełności wystarczy, przecież to nie są modele do przyglądania się z pół metra - przy jeździe nie będzie widać żadnej różnicy. Przerabiania engine graficznego na wydajniejszy raczej bym się nie spodziewał.

WSK:
Modele "szału nie mają" i niewiele poly... Nie narzekajmy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod