Autor Wątek:  Doczepianie wagonów problem  (Przeczytany 24446 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pjetia

• Otrzymane polubienia: 0
Doczepianie wagonów problem
« dnia: 27 Kwietnia 2009, 13:51:00 »
Witam! Od jakiegoś czasu (powiedzmy rok, albo półtora) bawię się symulatorem. Nie przeczę, że jestem początkującym "mechanikiem" i nie umiem sobie poradzić z trasą Bochnia SCN przy składzie zarówno eu07-485 jak i et22-443 z doczepieniem wagonów.

Na początek powinienem pewnie podkreślić, że mam Laptopa Acer Extensa 5620Z i najnowszą wersję symulatora. Chyba najnowszą tę z połowy stycznia tego roku. Nie jest to może jakaś świetna maszyna, ale z symulatorem działa znośnie. Przeczytałem wszystkie przewodniki, elementarz obsługi programu MaSzyna EU07 i różne sugestie itd i nie znalazłem rozwiązania problemu, jaki mnie ostatnio zaczął nurtować i mnie wkurzać. Otóż jest sobie manewrowanie po stacji i podjeżdżam do wagonów, które mam przyczepić. Wszędzie jest napisane, że wymaga to nielada treningu, więc trenowałem. Jest również napisane, że powinienem znajdować się w kabinie, z której widzę skład, że powinienem powoli podjechać tak, żeby nie przepchnąć i nie uszkodzić wagonów, a następnie dwukrotnie wcisnąć Insert. Do tego momentu jest wszystko ok. Podjeżdżam do wagonów, jestem przy nich, dwukrotnie wciskam insert i nic się nie dzieje. Jakkolwiek bym nie stanął. Z widoku spoza loka widać, że jestem połączony zaczepami, ale przewody wiszą jak wisiały wcześniej. Jak mam zrobić, by te wagony przyczepić? Za pomocą laptopowej klawiatury zrobię to, czy muszę podpiąć zewnętrzną? Gdzie muszę stanąć, żeby ten insert zadziałał; żebym mógł te wagony podpiąć i wyruszyć w trasę? Próbowałem tysiące razy i nic. Ta funkcja w ogóle działa?
-- Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 27 Kwietnia 2009, 13:54:42 wysłana przez REWIZOR »

Offline REWIZOR

• Administrator
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Doczepianie wagonów problem