Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

Spis wszystkich wpisów pojazdów do scenerii

<< < (2/3) > >>

mechanik88:
Wersja HTML niezły pomysł tylko ja jestem zielony w takich rzeczach hehe, Wpisy są już wszystkie skompletowane tylko muszę pozmieniać te sprzęgi oraz niektóre katalogi we wpisach bo ja niektóre powymyślałem dla wiekszej mojej wygody heh. Może jak już skończe to wszystko to zgłosi się chetny kandydat do wykonania tego w wersji html

Szociu:

--- Cytat: mechanik88 w 17 Kwietnia 2009, 19:51:35 ---Wersja HTML niezły pomysł tylko ja jestem zielony w takich rzeczach hehe, Wpisy są już wszystkie skompletowane tylko muszę pozmieniać te sprzęgi oraz niektóre katalogi we wpisach bo ja niektóre powymyślałem dla wiekszej mojej wygody heh. Może jak już skończe to wszystko to zgłosi się chetny kandydat do wykonania tego w wersji html

--- Koniec cytatu ---
Z tego co pamiętam to Word ma funkcję zapisu jako html. Tylko nie wiem jak z interpretowaniem tego kodu przez różne przeglądarki.

Monczan_SP32:
Więcej śmiecia, jak kodu z Worda wychodzi... Żebym nie był studentem zawalonym paroma referatami, to bym się tego podjął, to nie było by trudne, a tak... Powodzenia w szukaniu.

Inna sprawa, że Rainsted ma funkcję układania sobie składów wedle własnego widzimisie.

mechanik88:
Zgadza się, tylko na_przykład ja nie wiem jak yo zrobić, pewnie wiekszosc osob ma z tym problem, a zaleta w moim spisie może być to że widzisz jaki model czy teksture sobie wybierasz.

Zdecyduj się albo piszesz cały post z polskimi znakami albo bez.
Proszę przyłożyć uwagę na swoją pisownię, a w życiu będziesz miał łatwiej.
/ Żuk

Monczan_SP32:

--- Cytat: mechanik88 w 17 Kwietnia 2009, 20:41:45 ---Zgadza się, tylko na_przykład ja nie wiem jak yo zrobić, pewnie wiekszosc osob ma z tym problem, a zaleta w moim spisie może być to że widzisz jaki model czy teksture sobie wybierasz.

--- Koniec cytatu ---