Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Spis wszystkich wpisów pojazdów do scenerii

(1/3) > >>

mechanik88:
Witam, otóż tak jak wyżej w temacie. Na forum wciąż pojawiają się nowi użytkownicy którym ciężko zrozumieć funkcjonowanie symulatora, mam tu na myśli "zainstalowanie" nowej trasy czy też zmiany taboru. Wiele wątków zakładano po to żeby wytłumaczyć komuś jaki ma być poprawny wpis lokomotywy czy też całego składu, powstał też poradnik w którym jest jasno jest napisane jak powinny wyglądać wpisy, natomiast zawsze znajdzie się ktoś kto nie będzie potrafił tego pojąć. Kilka miesięcy temu postanowiłem że zrobię sobie coś co ułatwi mi wygodniejszą zabawę z symulatorem, stworzyłem bowiem jakby to powiedzieć "encyklopedie wpisów" wraz ze zdjęciem do każdego wpisu po to żeby mieć wgląd jak dany model czy tekstura wygląda. Wpisów jest ponad 800 i polega to na tym że otwiera się edytor tekstu, najlepiej word, gdyż na tym edytorze tworzyłem( z innymi mogły by byc problemy) , szukam danej lokomotywy lub innej jednostki, bądź wagonu, następnie kopiuje i wklejam do scenerii. Spis wymaga jeszcze parę poprawek i wszystko będzie cacy:). Z racji tego że powstaje nowa paczka całościowa to chciałbym wiedzieć jakie jest Wasze zdanie czy wrzucać do testów przed wydaniem owiej paczki czy też po jej wydaniu. Poniżej wrzuciłem screna żebyście widzieli mniej więcej jak to wygląda. Może to błahostka, a być może też ktoś coś kto lubi mieć wszystko poukładane ( tak jak ja hehe) tworzy coś równie podobnego do tego co ja stworzyłem, ale mam nadzieje że niektórym ułatwi to prace przy symku i zaoszczędzi niepotrzebnych nerwów:)  Aha, narazie nie sugerujcie się screenem ponieważ są tam inne katalogi np EN577 heh, ale tylko po to że zrobiłem tak żeby nie zmieniać sobie kabinek ( aha ta wygoda hehe). Wszystkie katalogi będa takie jakie są w obecnej paczce całościowej

MichałŁ:
Ja bym tylko chciał żeby zamienić przy okazji takiej paczki wpisów we wpisach wszystkich pojazdów członowych (EZT, dwuczłony) zamienić 23 na 55.

mechanik88:
A jaka jest różnica między sprzęgiem 55 a 23? Jasne zostanie to zmienione:)

MichałŁ:
Już kiedyś pisałem o tym przy 23 nie jest spięty sprzęg zasilający. Powoduje to że człony EZT bez sprężarek zostają pozbawione zasilania w powietrze i np. nie można odhamować składu pneumatycznie. W dwuczłonach nie wykorzystujemy pojemności zbiorników i sprężarki drugiej sekcji. 

RooteK:
Świetny pomysł :) Sam kiedyś próbowałem takie coś zrobić ale jak zwykle - słomiany zapał.

Jak już skończysz kompletować wpisy to zadbaj o jakiś ładny wygląd. Nowi użytkownicy zapewne chętniej skorzystają z czegoś co na pierwszy rzut oka zachęca do otwarcia. Pomyślałbym także o zrobieniu tego w wersji HTML.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod