Autor Wątek:  Problem z "duperelami"  (Przeczytany 4531 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z "duperelami"
« dnia: 03 Kwietnia 2009, 19:24:09 »
Witam. Ściągnąłem sobie paczkę z duperelami, oto link: http://eu07.pl/download/paczki/2892-duperele.rar.html
Niestety, ale wyskakuje mi taki błąd, jaki możecie zobaczyć w poniższym załączniku. Czy jest ktoś w stanie jeszcze raz wrzucić poprawioną paczkę na serwer?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam, @mk1992.
« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2009, 20:05:54 wysłana przez REWIZOR »

Offline mejdzel

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z "duperelami"
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Kwietnia 2009, 20:38:16 »
Musiałeś przerwać sciąganie, lub ten ktoś przerwał pakowanie.
I się nie skończyło.
Spróbuj jeszcze raz sciągnąć.

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z "duperelami"
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Kwietnia 2009, 20:40:09 »
Już próbowałem. Niestety, bez skutku.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 339
Odp: Problem z "duperelami"
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Kwietnia 2009, 20:41:59 »
Paczka na serwerze jest uszkodzona, również uszkodzona została skatalogowana. Na 99% innej paczki nie było. Oryginalnie znajdowała się w głównym katalogu userfiles, a przenosiłem ze sprawdzeniem CRC32.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z "duperelami"
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Kwietnia 2009, 20:45:00 »
Nie da się tego w jakikolwiek sposób naprawić? Nie ukrywam, że obiekty wykonane przez @EP08_015 zawarte w tej paczce są mi potrzebne przy tworzeniu scenerii.
« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2009, 20:50:48 wysłana przez mk1992 »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 339
Odp: Problem z "duperelami"
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Kwietnia 2009, 20:50:55 »
Naprawić się nie da. Uszkodzenie wskazuje na jedną z 12 tekstur - bacznosc_norm.bmp. Jednak ta tekstura się wypakowuje i wygląda całkiem przyzwoicie, więc nie ma z czego robić problemu.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z "duperelami"
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Kwietnia 2009, 20:57:30 »
Pojawia się jednak problem, kiedy próbuję otworzyć plik max, ponieważ wyskakuje mi okno takie jak widać w załączniku. Którejkolwiek opcji bym nie wybrał, to i tak nie otwierają mi się "duperele".

Offline firefoxfan

  • Wiadomości: 244
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z "duperelami"
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Kwietnia 2009, 20:59:06 »
Obiekt był tworzony w nowszej wersji 3ds, w 7 się nie otworzy,

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z "duperelami"
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Kwietnia 2009, 21:38:13 »
Rozumiem. No nic, trudno się mówi, będę bazował na tym co mam w swoim symulatorze. O ile pamiętam, to chyba nikt nie stworzył plików t3d. do tych modeli...

Mam jeszcze pytanko, gdzie można znaleźć teksturę płotu, który można zobaczyć na tym screenie: http://img503.imageshack.us/my.php?image=13fk4.jpg ? Niestety, ale po wpisaniu "ogrodzenie", "płot" itp. w szukajce nic nie znajduję, a ja tej tekstury dziwnym trafem, nie posiadam...

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problem z "duperelami"
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Kwietnia 2009, 22:01:13 »
Tekstury też mogą mieć anglojęzyczne nazwy np. płot - fence. Poszukiwaną przez Ciebie teksturą jest fence-chainedwire1.tga ;]

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem z "duperelami"
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Kwietnia 2009, 22:46:42 »
Faktycznie, nie pomyślałem o tym. Dzięki @ZiomalCL.

Edit:

Witam po długiej przerwie. Mam teraz nieco więcej czasu na dłubanie w 3ds max, więc robię sobie małą scenerie. No, ale skoro robię trasę, to jakieś modele by się przydały... Jakie? Ano te autorstwa szanownego kolegi @EP08_015. Niestety pliku max z tymi modelami nie otworzę. Da się natomiast inaczej wstawić żądane obiekty do scenerii. Potrzebowałbym tylko pliki inc. i t3d. tych modeli. Czy ktoś byłby w stanie stworzyć te pliki, spakować i wystawić publicznie? Nie ukrywam, że bardzo mi na nich zależy, a pewnie nie tylko ja bym na tym skorzystał.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam, @mk1992

« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2009, 12:00:44 wysłana przez mk1992 »