Plik chk 6bs mam.
A z tą linijką to się nie orientuję bo nie wiem ocb.
Wstawiam ten plik 6bs.chk
// to jest plik z parametrami dla EU07
// stale uniwersalne stosowane dla kazdego pojazdu
Param. Category=train M=57000 Vmax=125 PWR=608 SandCap=1 Type=ezt
Load: MaxLoad=52 LoadQ=pieces LoadAccepted=pantstate LoadSpeed=1 UnLoadSpeed=0.1
// rodzaj (train,auto,ship), masa [kg], Vmax [km/h], moc [kW]
Load: MaxLoad=80 LoadQ=pieces LoadAccepted=Passengers,Pantstate OverLoadFactor=2 LoadSpeed=1 UnLoadSpeed=2
// dlugosc ze zderzakami, wysokosc, szerokosc [m], wspolcz. oporu aerodynam.
Wheels: D=1.0 AIM=2000 Tw=1.435 Axle=Bo'Bo' Ad=2.75 Bd=15.6 Rmin=80 BearingType=Roll
// srednica kol napednych, moment bezwladosci [kgm^2], szerokosc, uklad i rozstaw osi, rozstaw czopow, min. promien skretu [m]
Brake: BrakeType=Oerlikon BrakeValve=EP2 NBpA=4 MBF=0.0 MaxBP=0.4 BCN=2 BCR=0.1524 BCD=0.105 BCM=4 HiPP=0.5 LoPP=0.34 Vv=0.01 MinCP=0.58 MaxCP=0.72 CompressorSpeed=0.0
// ilosc elementow ciernych na os, max sila docisku ham. recznego [kN], max. cisnienie w cyl.,
// cylindry: ilosc, promien, skok roboczy, mnoznik przekladni,
// cisnienie nominalne w przew. glownym [MPa], opcjonalnie dane dotyczace sprezarki i zbiornika glownego
Doors: OpenCtrl=DriverCtrl CloseCtrl=DriverCtrl OpenSpeed=0.3 CloseSpeed=0.1 DoorMaxShiftL=0.53 DoorMaxShiftR=0.53 DoorOpenMethod=Shift DoorClosureWarning=Yes
BuffCoupl. CType=Automatic kB=19200 DmaxB=0.05 FmaxB=740 kC=6800 DmaxC=0.15 FmaxC=780 beta=0.58
// urzadzenia zderzno-cieglowe, sily w kN (uwaga - sprezystosc kB to 2*sprezystosc pojedynczego zderzaka!)
Cntrl. BrakeSystem=ElectroPneumatic BrakeHandle=FVel2 BCPN=1 BDelay1=15 BDelay2=4 ASB=Manual LocalBrake=ManualBrake DynamicBrake=Passive MCPN=3 SCPN=3 AutoRelay=Yes IniCDelay=0.0 SCDelay=0.8 CoupledCtrl=Yes
-1 0.5 0.0 6 ElectroPneumatic
0 -1 -1 0 ElectroPneumatic
1 -1 0.35 4 ElectroPneumatic
//2 -1 -1 0 ElectroPneumatic
// 3 0.34 -1 2 Pneumatic
// 4 0 -1 40 Pneumatic
//-1 0.6 -1 35 Pneumatic
// 0 0.5 -1 9 Pneumatic
// 1 0.44 -1 9 Pneumatic
// 2 0.40 -1 9 Pneumatic
// 3 0.36 -1 9 Pneumatic
// 4 0.32 -1 9 Pneumatic
// 5 0.28 -1 9 Pneumatic
// 6 0 -1 35 Pneumatic
// tabelka z parametrami nastaw glownego hamulca: cisnienie w przewodzie glowny, cylindrach (-1: nie dotyczy), szybkosc nap.,
// powyzej rodzaj hamulca zespolonego, ilosc nastaw hamulca oraz opoznienie dzialania, typ hamulca niesamoczynnego
// ilosc nastaw glownego i dodatkowego nastawnika, rozruch aut., opoznienia zadzialania stycznikow
Security: AwareSystem=Active,CabSignal AwareDelay=60 SoundSignalDelay=5 EmergencyBrakeDelay=6 RadioStop=Yes
// systemy zabezpieczajace: czuwaki, sygnalizacja kabinowa itp
Light: Light=Generator LGeneratorEngine=ElectricSeriesMotor LMaxVoltage=110 LMaxCurrent=155
// zrodlo mocy dla oswietlenia
Power: EnginePower=CurrentCollector CollectorsNo=2 MaxVoltage=3600 MaxCurrent=1200 MinH=0.38 MaxH=2.4 CSW=1.4
// zrodlo mocy dla silnikow trakcyjnych
Engine: EngineType=ElectricSeriesMotor Volt=1500 Trans=19:70 WindingRes=0.15 nmax=2390
Switches: Pantograph=Impulse
// Parametry stale dla elektrycznych silnikow trakcyjnych
// parametry silnika dla roznych stopni bocznikowania
// pozycja, alfa,beta,gamma(->moment), fi,Isat(->SEM)
// zmiana - fi,Isat->moment, fi,Isat->SEM
MotorParamTable:
0 20.68 63.8 149 76 1
1 20.48 84.5 144 106 1
2 22.41 147 140 134 1
3 21.94 188 120 132 0
END-MPT
Circuit: CircuitRes=0.01 ImaxLo=280 ImaxHi=281 IminLo=135 IminHi=175
// informacje o obwodzie elektrycznym
// naglowek listy: ilosc pozycji nastawnika, rodzaj wentylatorow oporow rozr. i ich predkosc obr., rez. zal. went.
// lista: nastawnik, rezystory rozruchowe, ilosc galezi, ilosc silnikow w galezi, automatycznie przeskakiwanie pozycji
RList: Size=14 RVent=No
0 0 0 0 0
1 17.682 1 4 0
2 14.182 1 4 1
2 10.682 1 4 1
2 8.474 1 4 1
2 6.266 1 4 1
2 4.605 1 4 1
2 2.944 1 4 1
2 1.472 1 4 1
2 0 1 4 1
3 8.841 2 2 1
3 5.341 2 2 1
3 3.133 2 2 1
3 1.472 2 2 1
3 0 2 2 0
END-RL
Miałeś już uwagi, używaj code.
REWIZOR