Autor Wątek:  CHKrar.rar  (Przeczytany 10478 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: CHKrar.rar
« Odpowiedź #30 dnia: 21 Marca 2009, 15:01:38 »
Co do byka to uważam że siła hamowania jest dobra gdyż spisałem je z DTRki 201E. Wczesniesze wpisy hamulca były trochę za mocne.

Hmmm....obejrzyj to:

moim zdaniem lokomotywa hamuje zbyt długo.

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: CHKrar.rar
« Odpowiedź #31 dnia: 21 Marca 2009, 17:46:04 »
Dobrze popracuje jeszcze nad tym. Ale może to tez wynikać że przy jeździe luzem sama lokomotywa słabiej hamuje niż z pociągiem.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: CHKrar.rar
« Odpowiedź #32 dnia: 21 Marca 2009, 18:20:50 »
Dobrze popracuje jeszcze nad tym. Ale może to tez wynikać że przy jeździe luzem sama lokomotywa słabiej hamuje niż z pociągiem.

Oczywiście, że słabiej hamuje (stąd wynika np. dla EU07 Vmax przy jeździe luzem wynosi 110 km/h). Dla porównania hamowanie nagłe z obciążeniem (6 pullmanów). Nawet po samym czasie widać, że z obciążeniem lepiej "trzyma": 56 sekund hamowania dla jazdy luzem i 40 dla jazdy z obciążeniem.

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: CHKrar.rar
« Odpowiedź #33 dnia: 21 Marca 2009, 18:36:12 »
Znaczy ja tu jeszcze bym miał taką uwagę, że teraz nie działa drugi stopień hamowania może to z tego wynika ta długa droga hamowania.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: CHKrar.rar
« Odpowiedź #34 dnia: 21 Marca 2009, 18:52:00 »
Co masz na myśli, mówiąc, że nie działa 2 stopień?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: CHKrar.rar
« Odpowiedź #35 dnia: 21 Marca 2009, 19:01:58 »
Przy pełnym hamowaniu z dużej prędkości ciśnienie powinno wzrosnąć na nastawieniu R do ok. 0,62MPa

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: CHKrar.rar
« Odpowiedź #36 dnia: 21 Marca 2009, 19:06:02 »
Jak się nie umie, to się siedzi cicho, żeby się nie wydało! :]

Wysoki stopień działa jak najbardziej, o ile jest wpis w chk BrakeDelys=GPR oraz przełączy się hamulec na nastawę pospieszną klawiszem opisanym w jednej z wcześniejszych paczek - nie powiem którym, poszukaj sam :P
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.