No coz, jesli to was jakos pocieszy, ani w LokSim3D, ani (afaik) w ZuSi to rowniez sie nie udaje. Chociaz widze po dyskusjach, ze jeszcze sie tu nie przeprowadzilo zmiany struktury ktora u nas juz dobiega konca. Nowe objekty wszystkie juz w tym systemie sa, stare sa albo aktualizowane przez autorow i przy tym przenoszone, lub po prostu nie sa stosowane, wiec za jakies piec lat mysle juz nie bedzie plikow w starym systemie. Najdluzej wlasnie sie zreszta trzymaja semafory, jako ze tu najmniej sie zmienilo softwareowo, sa to proste objekty, i tekstury za bardzo nie widac wiec niewiele to zmienia. Najstarsze stosowane semafory maja kolo osmiu lat chyba, semafory nieswietlne, to one wlasnie sa w nowych trasach zastepowane raczej nowymi autorstwa A.Z. Sadzac po dyskusji, jest konflikt nazw miedzy semaforami roznych uzytkownikow. U nas tego by nie bylo, bo byly by wsortowane zaleznie od uzytkownika
W MaSzynie mozna by te nowe semafory tak zapisac:
MaSzyna\Data\Objects\Semafory\Polskie\PKP\Swietlne\E1\Wysokie\Kudlacz\...
Pierwszy poziom: Tu sa katalogi Program, Manual i Data
Drugi poziom: N.p. Objects, Sounds, Cabins, Rails
Trzeci poziom: N.p. Domy, Semafory, Wegetacja
Czwarty poziom: N.p. Niemieckie, Polskie, Czeskie
Piaty poziom: N.p. PKP, MW
Szosty poziom: N.p. Ksztaltowe, Swietlne, Zwrotnicowe
Siodmy poziom: E1, nie wiem czy sa jakies rozne systemy w Polsce, poza E1? (Czy "R1"?) Tak jak u nas H/V, Hl, Ks?
Osmy poziom: Wysokie, Niskie
Dziewiaty poziom: Katalogi uzytkownikow
Dziesiaty poziom: Pliki semaforow, ktory sa uzywane przez budowniczych tras, katalogi Tekstury, Podelementy itp. Podelementy, znaczy sie, objekty, ktore sa wykorzystane w semaforze, ale ktore pojedynczo nie maja znaczenia dla uzytkownika, tekstury, itp.
Jak nizej zobaczycie, nie jest ta propozycja calkiem zgodna z nasza struktura, bo pozwolilem sobie skorzystac z tego, ze juz ten system znamy, a wiec i jego slabosci, ktore wyrownalem w propozycji.
Przykladowo wlasnie te nowe semafory A.Z.
Loksim3D\Signale\AndreasZ\Formsignale\Hauptsignal-2-gas-zs3_links.l3dgrp
Katalog glowny\Jak trzeci poziom\Uzytkownik\Typ semaforow (ksztaltowe)\[Plik semafora]/[ET, czyli podelementy]