Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Różne mariuszowe narzędzia
Milek7:
Jeżeli chodzi o exe, to jest
--- Kod: ---return ( glm::length2( glm::cross( Vertex2 - Vertex1, Vertex3 - Vertex1 ) ) == 0.0 )
--- Koniec kodu ---
, przy czym wartości są 32 bitowym floatem.
Mariusz1970:
Maciej mi zglasza, ze ponizszy trojkat nie jest w exe logowany jako degenerat.
--- Kod: ---0
-0.0330696 0.0 32.6379 0.500001 2.99167
-0.0330696 0.0 27.6546 0.5 -1.99167
-0.0330696 -1.96698e-007 32.6379 0.500001 2.99167
--- Koniec kodu ---
(-0.000000196698)
Moje narzedzie takze nie. Przyklad bardzo podobny do powyzszego, czyli raz exe kwalifikuje, raz nie. Jakies bardzo subtelne roznice w obliczeniach.
Maciej:
W roli uzupełnienia: chodzi o model models/linia61/isdr/fos_wierza_cisnien.t3d. Tak wynika przynajmniej z loga i też z niego wyczytałem wierzchołki, które są logowane jako degeneraty.
Mariusz1970:
One prawdopodobnie nie beda wygladaly jak trojkat, tylko jak jakas krecha. Mozna by upewnic sie jak one wygladaja w symku. Jesli beda zbyt male, odpowiednio powiekszyc (np. pomnozyc przez 10). Mozna je odpowiednio nawet wkleic do triangles. Na moje kulawe oko, zaokraglenie do 4 miejsc i w exe i w narzedziu, powinno sprawe zalatwic i nie powinno chyba miec skutkow ubocznych, ale lepiej, aby ktos bardziej obeznany sie wypowiedzial..
Nie wiem takze, czy lepiej zaokraglac, czy obcinac, jesli bedziemy cos na liczbach wspolrzednych kombinowali.
Mariusz1970:
Nie widze odpowiedzi, postanowilem w ktorys weekend przerobie narzedzie. Przerobka bedzie polegala na tym, ze narzedzie kazdy trojkat bedzie sprawdzalo dwa razy. Pierwszy raz tak jak do tej pory, drugi raz zaokraglajac liczby do ilosci miejsc po przecinku ustawianej w konfiguracji. Bedzie wycianalo te trojkaty, ktore nawet exe nie pokazuje, a ktore graficznie ciezko przyjac za trojkaty.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej