Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator
Różne mariuszowe narzędzia
Mariusz1970:
A tak sobie dłubie przy automatycznym zalesianiu z dowolnymi kształatmi. Widać tam maluteńkie przerwy, wynikaja z aproksymacji lukow na proste (niektore proste tworzace ksztalt, przecinaja sie i stad rodza sie problemy. Na wiecej chyba juz mnie nie stac.
Po prawej stronie, są trzy duze dziury - automat sam omija budynki. Gestosc dalem celowo duza duza duza. W niedalekiej przyszlosci wystawie z wieloma dodanymi funkcjami w moim osamotnionym edytorze.
Mariusz1970:
Dodalem kilka rzeczy w edytorze:
1) Dodatkowe widoki na mapie:
a) obiekty stworzone z trojkatow jako drogi, perony (bylo)
b) obiekty stworzone z trojkatow jako akweny wodne (bylo)
c) obiekty stworzone z trojkatow jako sciany lasow (nowosc)
d) obiekty stworzone z trojkatow jako ogrodzenia, ploty (nowosc)
e) pola, farmy (nowosc)
f) Wszystkie obiekty include i node model (nowosc)
2) Funkcja - Klikniecie mysza - odczyt wspolrzednych
3) Funkcja - Podanie wspolrzednych X, Y - miejsce na mapie
4) Funkcja - Dodatkowe opcje poruszania sie po mapie
Film:
5) Funkcja - Zalesianie dowolnym ksztaltem
Film:
Mariusz1970:
Kolejna modyfikacja edytora: wstawianie pionowych trojkatow (sican lasow, plotkow itp) na dowolnym ksztalcie. Dotychczas bazowalo to na bokach prostokata, co bywalo uciazliwe.
Filmik:
matek123:
Arkusz excela do generowania tekstu formułek zapowiedzi. Zrobił go Mariusz, Miałem go poszerzyć o kolejne warianty z instrukcji, ale jakoś zabrakło czasu.
Mariusz1970:
Poniewaz sciany lasow sa plaskie, mozna oszukac oko i w sprytny moim zdaniem sposob, zrobic szlaczkowanie scian lasow. Metode te, zauwazylem w starej scenerii i na tyle mi sie spodobala, iz napisalem automatyke do tego celu.
W scenerii wyglada tak jak na obrazku.
Krotki filmik:
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej