Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Wagony 111a/112a ...

<< < (4/11) > >>

FLOYD:
Tak będzie zrobione, bo na stopnie jest odpowiednio większy kawałek tekstury narzucony tak by można zrobić kanał alpha. Tak jak pisałem wcześniej pracuje na teksturze roboczej, a to co widać na screenach jest na szybko zmontowaną teksturą, tak by było co pokazać. Obecnie na żadnym elemencie nie ma zmontowanej docelowo tekstury, gotowa tekstura będzie powstawała dopiero na sam koniec, ale za to co widać jest już docelowo zmapowane poza wózkiem.

mejdzel:
Kolego @FLOYD , masz może zamiar zbudowania wagonu rowerowego??

FLOYD:
Ogólnie to jest taki plan by zrobić model wagonu rowerowego, ale w tym momencie ciężko mi powiedzieć co z tego wyjdzie.

EDIT:

A tak wyglądają schodki w symulatorze.

Mihau:
Dał bym inna tex na to, ciemniejsza albo czarna. I jeszcze jedno pytanie: czy mapowanie będzie pozwalało na zmianę tekstury schodków zależnie od nałożonej tekstury na model?

FLOYD:
Odnośnie jak tekstura wygląda to pisałem już wcześniej :)


--- Cytat: FLOYD w 22 Lutego 2009, 08:21:39 ---Tak jak pisałem wcześniej pracuje na teksturze roboczej, a to co widać na screenach jest na szybko zmontowaną teksturą, tak by było co pokazać. Obecnie na żadnym elemencie nie ma zmontowanej docelowo tekstury, gotowa tekstura będzie powstawała dopiero na sam koniec, ale za to co widać jest już docelowo zmapowane poza wózkiem.

--- Koniec cytatu ---

A schodki będzie można zmieniać dowolnie bo będą na głównej teksturze, jedynie wózek prądnica i sprzęgi będą zewnętrznymi teksturami. Staram się także robić tak by nie było ograniczeń wynikających z mapowania tekstury na modelu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod