Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Zmiany w scenerii zależne od pory roku i doby

<< < (2/2)

Krzysiek626:
W listopadzie 2007 wykonałem około 60 zdjęć do tekstur na jesień.
Jednak cykl produkcyjny jest długi i obawiam się że może się zrobić jesień średniowiecza. Trzeba także wykonać tekstury taboru, gdzie widać zaśnieżenie. Na razie nie ma odpowiednich warunków.
Paintowe ( nie chodzi mi tu tylko o painta) przeróbki są fajne do momentu kiedy zaczniemy się im przyglądać. Myślę że nie warto ich robić.
Jestem bardzo za nocnynmi teksturami, a właściwie za uzyskaniem z tego co już mamy odpowiednich efektów wizualnych.

Mariusz1970:
Problem jest jeszcze taki, że np. tekstury dachów, te które już są w symku i chcieć mieć zimę na tych dachach, to trzebaby wiedzieć gdzie one były robione i jak spadnie śnieg, to wtedy zrobić fotkę, albo szukać podobnych dachów albo sam nie wiem co. Może byle jaki dach, żeby tylko odpowiadał tym dachom z lata?
Ten problem może dotyczyć nie tylko dachów.
Szczegołnie bedzie ciężko z odtworzeniem tekstur zaśnieżonego taboru.
I sobie myślę, iż "paint" będzie nieodzowny.

Zresztą nie wiem, na tworzeniu tekstur za bardzo się nie znam. Może to nie będzie problem.

PS
Zapomniałem wcześniej napisać, witaj Krzysiek znowu w klanie :)

bohunIC:
Wszystko przez fakt iż symek nasz niebardzo lubi rozmywać textury, jeśli jeszcze do tego wstawimy # to już jest totalna porażka. Niemniej wszystkie drzewa powinny być bez #. Ale są takie programy jak Pshop gdzie można zrobić całkiem elegancko efekty śniegowe itd. Ja bym poprostu chociaż pewnie ktoś już napewno na to wpadł dał podkatalogi w katalogach np. Roof/roof_snow/ czy też plants/plants_snow/ itd i tworzył kilka scn zmodyfikowanych przez nowe ścieżki dostępu zależnie od pory roku i już i usuwał # z drzew. Trzebaby się kopsnąć i pofocić bo nasze zasoby texturowe są biedne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod