Autor Wątek:  Zwierzyniec - Bug  (Przeczytany 4685 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline 418Da

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 67
  • ...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Zwierzyniec - Bug
« dnia: 28 Stycznia 2009, 12:17:47 »
Witam. Na Zwierzyńcu pośp. wstawiłem sobie ET22 z 201E Pack'a. Manewruję na tory do składu, podczepiam się, przechodzę do drugiej kabiny, semafor zmienia się na S10 powoli ruszam i nagle ku mojemu zdziwieniu patyki opadają same, wyłącza się wyłącznik szybki, i skład zaczyna "sam" hamować. Gdy próbuję ponownie uruchomić loka nie mogę podnieść patyków. Słychać wtedy tylko syk dźwięku ich opuszczania. Zmieniłem skład na EU07,EP09,EP23 i to samo. Posiadam exe z dizel packa. Z góry dzięki :)
060DA Rulez!

Offline Dozer

  • Wiadomości: 209
  • TEM2-277
    • Zobacz profil
    • Kolejowa Galeria Dozera
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Zwierzyniec - Bug
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Stycznia 2009, 12:24:07 »
Zwróć uwagę, czy nie spada Ci ciśnienie w zbiorniku głównym. Jeśli tak, możliwe, że podjechałeś za szybko i potargałeś skład. Przeleć nad wagonami ze wciśniętym F2, jeśli masz uszkodzony sprzęg wyświetli CI się Coupler broken. Aha gdy podłączasz wagony, wciśnij 3 razy Insert, ani jednego więcej.
Galeria kolejowa mojego autorstwa:
http://www.dozer.kolej.org.pl/

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Zwierzyniec - Bug
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Stycznia 2009, 13:44:01 »
Z tym podłączaniem uważaj bo jak byk nie ma żółtego węża to tak jest, że po odjechaniu skład zaczyna hamować. Najlepiej w takich sytuacjach naciskać 2 razy insert.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Groszek

  • Wiadomości: 39
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zwierzyniec - Bug
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Stycznia 2009, 14:59:02 »
Witam,
miałem to samo.Exe z Dizelpacka. Zauważcie, że ciśnienie w zbiorniku głównym spada wraz z dodawaniem kolejnych pozycji nastawnika i występuje tylko przy włączonej sprężarce (nie musi ona pracować wystarczy ze jest CTRL+C).Jak sie wyłączy sprężarkę to wszystko jest normalnie, jechałem EU07, ST44 i w obu przypadkach to samo.
Pozdrawiam