Autor Wątek:  Kabina EU07-494  (Przeczytany 3257 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pawlikov

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 52
  • EU07-494
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Kabina EU07-494
« dnia: 09 Stycznia 2009, 17:24:11 »
Witam. Mam taki problem. Sciągnąłem sobie model 303E-n ze strony Barta.
Gdy chciałem przejechać sobie SDR19 lokomotywą EU07-494. Gdy włączyłem symek przeraziłem się. Kabina była stara, pare przełączników nie miało tekstury, amperomierze itp. też nie miały tekstury.
Czemu tak jest ? Czy nie dodałem czegoś do maszyny ?

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kabina EU07-494
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Stycznia 2009, 17:58:07 »
Wkleiłeś zawartość folderu ściągniętego ze strony barta do katalogu eu07?

Offline Pawlikov

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 52
  • EU07-494
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kabina EU07-494
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Stycznia 2009, 18:46:51 »
Tak.

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kabina EU07-494
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Stycznia 2009, 19:19:29 »
To ja radze tak:
Ściągnij główną kabinę eu07 i potem ściągnij ten dodatek barta, wklej (jeśli trzeba,nadpisz) i pokaż jeszcze jaki masz wpis do scenerii.

Offline Pawlikov

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 52
  • EU07-494
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kabina EU07-494
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Stycznia 2009, 21:31:37 »
node -1 0 EU07-494 dynamic PKPEU07 303E-n-494.tga 303E-n 0.0 headdriver 0 0 enddynamic

log :
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 010907 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90 and others
Renderer:
GeForce4 MX 440 with AGP8X/AGP/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.5.7
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textureslogo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures
ail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures pbps-new2.tex
OK
Loading - texture: texturesconcrete1.tga
OK
Loading - texture: textures
ail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures pd-old1.tex
OK
Loading - texture: texturespodklad1.bmp
OK
Loading - texture: textureswzw.bmp
OK
Loading - texture: texturesgrass.bmp
OK
Loading - text model: modelspm/biurowiec3.t3d
Loading - texture: texturespm/biurowiec3p.bmp
OK
Loading - texture: texturespm/biurowiec3b.bmp
OK
Loading - text model: modelspm/biurowiec2.t3d
Loading - texture: texturespm/biurowiec2p.bmp
OK
Loading - texture: texturespm/biurowiec2b.bmp
OK
Loading - text model: modelspm/mir.t3d
Loading - texture: texturespm/mir_a.bmp
OK
Loading - texture: texturespm/mir_c.bmp
OK
Loading - texture: texturespm/mir_b.bmp
OK
Loading - texture: texturespm/#mir_n.tex
OK
Loading - text model: modelspm/hala1.t3d
Loading - texture: texturespm/hala1.bmp
OK
Loading - texture: textures
one34.bmp
Failed
Loading - texture: textures
one35.bmp
Failed
Loading - text model: modelspm/magazyn01.t3d
Loading - texture: texturespm/magazyn01.bmp
OK
Loading - text model: modelspm/biurowiec1.t3d
Loading - texture: texturespm/biurowiec1.bmp
OK
Loading - text model: modelspm/hala2.t3d
Loading - texture: texturespm/hala2.bmp
OK
Loading - texture: textures
oof/roof-asphaltstrip1.tga
OK
Loading - text model: modelsmc/rudawa-budgosp1.t3d
Loading - texture: texturesmc/rudawa-budgosp1.tga
OK
Loading - text model: modelsmc/krakowt-magazyn1.t3d
Loading - texture: texturesmc/kt-magazyn1fasada2.tga
OK
Loading - texture: texturesmc/kt-magazyn1bok.tga
OK
Loading - texture: texturesmc/kt-magazyn1fasada1.tga
OK
Loading - texture: texturesmc/kt-magazyn1podst.tga
OK
Loading - texture: textures/concrete-tiles.tga
OK
Loading - texture: textures
one38.bmp
Failed
Loading - text model: modelspm/hala3.t3d
Loading - texture: texturespm/hala3.bmp
OK
Loading - texture: textures
one39.bmp
Failed
Loading - text model: modelspm/espefa.t3d
Loading - texture: texturespm/espefa.bmp
OK
Loading - texture: textures
one40.bmp
Failed
Loading - texture: texturesfence-concrete1.tga
OK
Loading - texture: texturesasphalt1.bmp
OK
Loading - texture: texturesasphalt1_side1.tga
OK
Loading - texture: textures r/betonrelief1.bmp
OK
Loading - text model: models r/stb1.t3d
Loading - texture: textures r/wys-ni-k.tga
OK
Loading - text model: models r/-3k.t3d
Loading - texture: textures r/wys-ni-d.tga
OK
Loading - texture: texturessky.bmp
OK
Loading - texture: texturesforest01.tga
OK
Loading - texture: texturesforest02topslope.tga
OK
Loading - texture: texturesasphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: texturesasphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - texture: texturespm/jelcz-pakaszara1.bmp
OK
Loading - text model: modelspm/jelcz315.t3d
Loading - texture: texturespm/jelcz-podwozie.tex
OK
Loading - texture: texturespm/jelcz-kabina-b.tex
OK
Loading - texture: textures abor/truck-redwheel1.bmp
OK
Loading - texture: texturespm/jelcz-pakaszaramis1.bmp
OK
Loading - texture: texturespm/transit_pomaranczowy.bmp
OK
Loading - text model: modelspm/transit.t3d
Loading - texture: texturespm/kolo.tga
OK
Loading - texture: texturespm/transit_niebieski.bmp
OK
Loading - text model: modelsud/budkablaszana.t3d
Loading - texture: texturesmetal/metalsinedplatelightblue2_window.tga
OK
Loading - texture: texturesmetal/metalsinedplatelightblue2_door.tga
OK
Loading - texture: texturesmetal/metalsinedplatelightblue2_dirty.tga
OK
Loading - texture: textureswzp.bmp
OK
Loading - text model: modelswza.t3d
Loading - texture: texturesmetal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textureswzl.bmp
OK
Loading - text model: modelswzpl.t3d
Loading - texture: textureszwrot34r300pods-new.tex
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamicpkpeu07303e-n.t3d
Loading - texture: dynamicpkpeu07wozekeu.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07koloalst.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07metal1.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamicpkpeu07#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07uwagaw-n.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07303e-n-494.tga
OK
1
init
Ground init OK
Player train init: eu07-494
Loading - text model: dynamicpkpeu07kabina-eu07-303e-a.t3d
Loading - texture: dynamicpkpeu07eu07sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07eu07hamulec.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07eu07radio.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07przel_ham.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07dost_sil.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07
ozruch.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07lampka_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07lampka-pom_on.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07ocznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07eu07hamulec_pom.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07 lo_kabiny.tga
OK
Loading - texture: textures abor/tacho.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07shp-on.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07eu07inne.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07wlacznik_swiatla.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07grzejnik.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07shp-off.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07kuchenka.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07klapka-noz.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07piasek.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07pulpit.tga
OK
Loading - texture: textures abor/eu07sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07drzwiwn.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07wyc-kuch-lewa.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07eu07volto.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07eu07mano.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07drzwi-maszynownia.bmp
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07przycczerw.tga
OK
Loading - texture: dynamicpkpeu07przycziel.tga
OK
Player train init OK






Włączyłem teraz maszynę tak jak mi kazałeś. Czyli najpierw wgrać kabinę EU07 a potem model Barta.
Tekstura jest dobra. Ale kabina jest stara. Nie ma tekstury manometrów, stary nastawnik, stary czuwak, stary hasler.
 Moderacja, prośby nie pomagają, Regulamin masz w ... kieszeni.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2009, 23:40:12 wysłana przez Akvin »

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kabina EU07-494
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Stycznia 2009, 21:38:34 »
No to daj loga, tylko nie pisz kolejnej wiadomości tylko modyfikuj wiadomość jak możesz;].