Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny
Na początku była ciemność...
Żabek:
No, to teraz jeszcze tylko dorobic cienie rzucane przez te smugi i bedzie to jakos wygladalo :P
A tak na serio to ciekawie sie robi :]
Monczan_SP32:
Może na razie cienie zostaną zostawione w spokoju, skoro żre FPS i tak... Za jakiś rok sprzęt przyśpieszy o tyle, że będzie można pokusić się o cienie, hehe.
Znaczy się mam na myśli to, że może niektórzy ze starszymi kartami dostaną nowsze pod choinkę... za rok.
Chciałbym dodać swoje wrażenia po oglądnięciu tego, i muszę powiedzieć - cudeńko. Mała rzecz, a cieszy. Miło, że dbacie o takie "małostki". Muszę się też zgodzić, że reflektorki na screnach zaprezentowane są zbyt dalekosiężne. ;-)
mechatronik:
Faktycznie smugi troszkę za daleko sięgają zarówno na boki jak i w przód. Jakbym miał dobrać odległość oświetlania dla zwykłych reflektorów to światłem (tym "użytecznym) sięgałyby do 3/4 odległości lok-semafor a jeśli halogeny to kawałek za semafor. Co do oświetlania "pobocza" ;) to halogeny dość ładnie oświetlają do 2-3m (w pobliżu loka), co do zwykłych lamp to nie mogę skojarzyć jak to wyglądało w rzeczywistości.
A jak wygląda smuga przy zapalonym np lewym bądź prawym reflektorze ? (zakładam, że screeny były robione przy "trójkącie").
Postaram się do końca tygodnia poobserwować wieczorem tabor na szlaku (jak wyglądają smugi i jak daleko sięgają). Relacja z nocnego polowania już niedługo ;).
ps youBy wrzuć jakiś ładny screen w wyższej rozdzielczości z tymi "smugami" to sobie na tapetę wrzucę :].
uetam:
Ladniejszych nie bylo :]
youBy:
uetam: chyba Ci coś nie wyszło :P
mechatronik: jako że nie jest to w pełni dopracowane, na razie tylko przy zapalonym trójkącie świecą światła. Jak conajmniej jedno jest niewłączone - nie ma efektu.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej