Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 INC,, t3d <--problem z zapisem.

(1/3) > >>

luki:
Witam, mam parę własnych obiektów stworzonych w 3dmax, mam zamiar je dodać do maszyny, lecz po przeczytaniu poradnika prawie nic nie zrozumiałem, zapisałem mój budynek do t3d i wrzuciłem go z teksturami do H:\\EU07\models\swinoujscie\stacyjka, do mojej budowli zastosowałem 4 tekstury, czy jeszcze muszę jakoś to przerabiać? I jeśli już będzie gotowe to za pomocą jakiej opcji dodaje ten budynek do trasy...? ....Pasywne, model, custom? Jeśli pasywne to należy tam podać teksturę a co w przypadku, jeśli ja mm kilka tych tekstur do tej budowli? Bardzo proszę o konkretne i jasne odpowiedzi:) z góry dzięki śliczne...

Rozi:

--- Cytat: luki w 19 Grudnia 2008, 12:39:37 ---Zapisałem mój budynek do t3d i wrzuciłem go z teksturami do H:\\EU07\models\swinoujscie\stacyjka.

--- Koniec cytatu ---

Model .t3d należy wrzucić do katalogu models\swinoujscie, a tekstury do katalogu textures.


--- Cytat: luki w 19 Grudnia 2008, 12:39:37 ---Do mojej budowli zastosowałem 4 tekstury, czy jeszcze muszę jakoś to przerabiać?

--- Koniec cytatu ---

Jeżeli wyeksportowało Ci bez problemów, to jest dobrze.


--- Cytat: luki w 19 Grudnia 2008, 12:39:37 ---I jeśli już będzie gotowe to za pomocą jakiej opcji dodaje ten budynek do trasy...?

--- Koniec cytatu ---

Za pomocą models.


--- Cytat: JONIN_EZT w 23 Sierpnia 2008, 00:27:58 ---Postępujesz w taki sposób:
1. Otwierasz skrypt.
2. Klikasz zakładkę Model (przy grupie INCLUDE).
3.
name - (tutaj możesz dać none albo jakąś nazwę, np. DOM)
Model - [współrzędne .t3d twojego modelu, pod warunkiem że znajduje się w folderze Symek\models\] np DOM.t3d; mojemodele/DOM.t3d.
4. Na koniec CREATE.
5. Jeżeli pojawi Ci się różowy sześcienny punkt z 3 strzałkami to znaczy że model jest już postawiony.
6. Ustawic wedle własnego uznania (najlepiej tak zrobic model by jego środek ciężkości był najlepiej środkiem tego sześciennego punktu i byc odwróconym zgodnie z kierunkami osi X Y Z, bo mogą byc problemy z umiejscowieniem, ale to już mniej ważne)

W nowszych wersjach skryptu do maxa pojawiają się jeszcze dodatkowe tabelki dotyczące tekstury lub podobnych zagadnień i najlepiej nic w nich nie dopisywać!

Dodatkowo możesz utworzyc plik .inc do tego modelu dla innych potrzeb.

--- Kod: ---// (p1) none lub jakaś nazwa (p2) (p3) (p4) wspolrzedne (p5) rotacja

origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0

node -1 0 none model 0 0 0 0 mojemodele/dom.t3d none endmodel

rotate 0 0 0
endorigin
--- Koniec kodu ---

--- Koniec cytatu ---

luki:
Po klęiknięciu w create dzieje mi się takie coś.... I maszyna się po tym nie uruchamia.

no.......... Usunięty !

Kolejny raz to samo, co innego piszesz do mnie na PW a robisz wręcz odwrotnie. Dodałem, jako załącznik jak widać "dało się" ...

REWIZOR

Rozi:
Ścieżka u Ciebie wygląda tak:

models/swinoujscie/stacyjka.t3d

Popraw na:

swinoujscie/stacyjka.t3d

luki:
Do "REWIZOR"

Przepraszam za moje nie zrozumienie, ale naprawdę nie zrozumiałem, o co chodzi, na każdym forum są inne zasad i już się nie orientuje gdzie, co można, ale ważne, aby nikomu nie ubliżać i nie pisać bzdur, ale jeśli coś zrobiłem, niepoprawnego to przepraszam.

Ja również nie rozumiem czego nie zrozumiałeś ale rozumując w ten sposób rozumiem że nic nie rozumiesz.
Proszę zapoznać się z Regulaminem, a skończa się nieporozumienia.
Ponadto do takich przekazów służy PW.

REWIZOR

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod