|
Sa to nazwy, które nie są zdefiniowane w pliku .mmd
Istnienie tych obiektów jest opcjonalne (np. mogą być endsignals2_On a może nie być endsignals2_Off)
coupler1_Off coupler1_On coupler2_Off coupler2_On cpneumatic1_Off cpneumatic1_On cpneumatic2_Off cpneumatic2_On cctrl1_On cctrl1_Off cctrl2_On cctrl2_Off
endsignals1_Off endsignals1_On endsignals2_Off endsignals2_On headlamp11_Off headlamp11_On headlamp12_Off headlamp12_On headlamp13_Off headlamp13_On headlamp21_Off headlamp21_On headlamp22_Off headlamp22_On headlamp23_Off headlamp23_On
Światła samoświecące (*_On) powinny być sprzęgniete z obiektami FREE SPOTLIGHT aby zapewnić dobrą widoczność z daleka w obrębie większego stożka (a w przyszłości aureolę przy patrzeniu w obrębie mniejszego stożka).
HeadSpot01 HeadSpot02
buffer_left01 buffer_right01 buffer_left02 buffer_right01
Z powrotem - na stronę o edycji 3D
Ostatnia modyfikacja: