Skrypty nie akceptują dwóch plików tekstury na jednym obiekcie. Jeden obiekt - jeden plik. Zobacz sobie jak są tworzone np. tekstury pojazdów - w jednej bmp jest bok, przód, tył i wiele innych rzeczy.
Teksturuje sie to tak:
1. Wstawiasz np. boxa, robisz mu ckonvetr to -> Editable mesh;
2. Klikasz Modifiers -> UVW Maps, z prawego panelu wybierasz Box (domyślnie jest Plane);
3. Wciskasz M, otwiera się okienko z wyborem tekstury, zakładam, że wiesz co tam zrobić;
4. Znowu Modifiers -> Unwrap UVW, wciskasz 3 na klawiaturze nad literami (nie na numerycznej z prawej, to jest inne 3:) )
5. Klikasz ścianę, którą chcesz mapować, powinna być czerwona z zielonymi krawędziami;
6. Klikasz Edit na prawym panelu, otwiera się okno z biało-czarną szachownicą, na górze jest rozwijalna lista, powinna tam byc nazwa Twojej tekstury, wybierasz i szachownica zamienia się na teksturę;
7. Dopasowujesz sobie twoją ścianę (w tym oknie to to czerwone w kratkę) przesuwając, skalując, obracając tak, żeby pokryło się z żądanym obrazkiem;
8. Powtarzasz punkty 5 i 7 dla pozostałych ścian i masz pomapowane tak, jak chcesz, bez błędów przy eksporcie :)
Pozdro
Żabek
PS. Proszę mi nie pisać, że coś się inaczej nazywa, bo może - pisałem z pamięci :]
Proszę też nie mówić, że ten sposób jest zły, bo wtedy uznam że np. 443V jest źle pomapowany, czego o nim powiedzieć nie można :]