Autor Wątek:  Poradnik 3Ds Max  (Przeczytany 4754 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bombowiec

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 29
  • Zielone byczki jak ten są najfajniejsze...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Poradnik 3Ds Max
« dnia: 30 Października 2010, 22:03:56 »
Czy ktoś umie się posługiwać 3Ds Max-em w branży tworzenie lokomotyw/kabin? na Google nie ma nic konkretnego na tworzenie takich rzeczy jak my wymagamy. Jeżeli ktoś:
1. Ma troszkę czasu na tłumaczenie gdzie klikać i jak, prosiłbym o skontaktowanie się ze mną na na PW lub GG (numer w moim profilu)
2. Zna stronę internetową lub ma link do pobraniu dokumentu (np. PDF) z poradnikiem na powyższy temat, prosiłbym o podanie go.
W oczekiwaniu na PC2

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Poradnik 3Ds Max
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Października 2010, 22:14:36 »
Przede wszystkim trzeba zacząć od tego:
a) podstawy kolega posiada w poruszaniu się 3DS-em ?
b) ma kolega plany jakiegoś loka?  Z głowy nie będzie kolega modelował?
c) Najpierw zrób coś prostego, np. domki, itp. W miarę, jak będziesz bardziej obeznany dopiero bierz się za rzeczywisty modeling.

Po Twoim poście śmiem wnioskować, iż nie masz kompletnie wiedzy na temat 3DS-a, a więc zabieranie się za modeling kabin/loków nie ma najmniejszego sensu. Przykro to pisać, ale taka jest rzeczywistość. Ilu było już modelarzy a szczególnie trasopisarzy. Odp: mnóstwo! Co do tras: miał być Wrocław cały, miała być linia 273 (nadodrzanka) i jeszcze można by było wymieniać. I nagle albo dyski się spaliły, albo kompy wysadziło w powietrze, albo twórca "amnezji" dostawał. Więc naprawdę wg mnie radzę poćwiczyć na prostych obiektach w stylu domek i jeśli nie zniechęci to Ciebie dalej brać się za rzeczy bardziej skomplikowane.

Online szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 562
Odp: Poradnik 3Ds Max
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Października 2010, 07:41:48 »
Przejrzyj http://www.max3d.pl/forum/. A tak w ogóle tak jak koledzy napisali zacznij od zapoznania się z programem i spróbuj zrobić jakiś prosty model (np. jakiś domek) [OT] zabieranie się od razu za loki/kabiny bez podstaw 3DS-a sprawi że najprawdopodobniej zaczniesz strzelać z Kałasznikowa do monitora ;)[/OT]

EDIT: Obejrzyj sobie http://www.youtube.com/watch?v=4Lr6Hjlq9Ho. Sam się dużo z tego filmu nauczyłem.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio