Autor Wątek:  Textures by FLOYD  (Przeczytany 11869 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Textures by FLOYD
« dnia: 19 Grudnia 2008, 21:43:15 »
Witam

Dziś oddaję w wasze ręce teksturę wagonu osobowego 2 klasy Bdnu - 515120-71090-7 (Białystok). Zdjęcia wykonał |andy| za co mu bardzo dziękuję, a tekstura jest mojego wykonania. Info odnośnie wpisów i instalacji jest w paczce.

LINK:
http://eu07.pl/userfiles/138/Bdnu_090-7.zip
FLOYD

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Grudnia 2008, 18:20:32 »
6 megabajtów na teksturę wagonu to chyba jednak lekka przesada. Spokojnie można przyciąć wymiary do 1024x512, karta graficzna będzie wdzięczna i w zamian da nam więcej FPS.

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Grudnia 2008, 19:07:43 »
Niby masz rację ale spójrz na ryflowany dach przy tym mapowaniu tekstury jest to absolutne minimum, można by zmienić wielkość tekstury, ale to się wiąże z tym że dach będzie rozmyty i nie będzie oddawał ryflowania. Jak ktoś bardzo chce to może sobie już sam zmienić wielkość, ja oddaje teksturę najbardziej zbliżoną do oryginału, a mnie zmiana rozdzielczości zajmuje niecałe 2 minuty, łącznie z uruchomieniem programu.
FLOYD

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Grudnia 2008, 20:36:57 »
Co do tego ryflowanego dachu to faktycznie o tym nie pomyślałem. Jeśli ktoś ma mocny sprzęt to pewnie taki rozmiar tekstury nie jest dla niego problemem, jednak moja karta graficzna może mieć z tym problemy i dlatego zmniejszyłem sobie teksturę.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Grudnia 2008, 23:46:27 »
Wg mnie wystarczy zrobić nowe wagony z odpowiednio zmapowanymi teksturami :)

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Grudnia 2008, 08:58:26 »
Wg mnie wystarczy zrobić nowe wagony z odpowiednio zmapowanymi teksturami :)

Fajnie by było, tylko wtedy te tekstury co już są, będą musiały być zrobione od nowa, a przynajmniej jakieś ich elementy. Jak jesteś chętny by poprawić model to mogę zmontować poprawioną teksturę. A powiedz mi czy można narzucić teksturę na owal (walec) ale nie z jednej osi, tylko tak jak na załączniku ?

P.S.
Moja dawna twórczość w grafice 3D :).
FLOYD

Offline Grand

  • Wiadomości: 382
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Grudnia 2008, 10:39:05 »
Oteksturowana standardowa tekstura sphera + dodanie swiatla = 30 sec roboty. Niezle zaczynales.
/ \  / \  / \

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Stycznia 2009, 18:21:12 »
Tekstura lokomotywy elektrycznej ET22-820 (Białystok).
Oznaczenie fabryczne 201E-821, wyprodukowana w Pafawag Wrocław 1983.

Autorem zdjęć jest |andy|, za co mu dziękuję, a tekstura jest mojego wykonania. Wydaję ją w dwóch wersjach. W rozdzielczości 1024x1024 oraz 2048x2048. Informacje odnośnie instalacji i wpisów są w paczce.

LINKI:

1024x1024 - http://eu07.pl/userfiles/138/ET22-820.zip

2048x2048 - http://eu07.pl/userfiles/138/ET22-820HiRes.zip
FLOYD

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #8 dnia: 10 Stycznia 2009, 18:24:35 »
Bardzo dobra robota! Test został przeprowadzony, lecz moim skromnym zdaniem, dobrze by było 'zamknąć' drzwi, zobacz jak one wyglądają pod pewnym kątem.

Pozdrawiam
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Stycznia 2009, 18:31:30 »
Odnośnie drzwi temat był wałkowany, zdania są podzielone, ale na pewno jest to coś nowego, jedna taka tekstura może być.
FLOYD

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Stycznia 2009, 21:16:27 »
Odnośnie drzwi temat był wałkowany, zdania są podzielone, ale na pewno jest to coś nowego, jedna taka tekstura może być.

Dlaczego tylko jedna ?
Pozdrawiam

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Stycznia 2009, 21:17:39 »
Jak będę miał następny materiał z otwartymi drzwiami to zostawię jak jest na zdjęciach, więc będzie więcej :)
FLOYD

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #12 dnia: 12 Stycznia 2009, 11:59:36 »
Odnośnie drzwi temat był wałkowany, zdania są podzielone, ale na pewno jest to coś nowego, jedna taka tekstura może być.

Dlaczego tylko jedna ?

Mi się bardzo podoba textura z otwartymi drzwiami, w lecie to chyba każdy mech tak jeździ, a scenerii zimowych u nas nie wiele.

Offline mejdzel

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #13 dnia: 12 Stycznia 2009, 12:13:44 »
Ja mam teksture(nie wydana nie udana na stry model) SM42-349 z otwartymi drzwiami :
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2009, 12:19:02 wysłana przez mejdzel »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #14 dnia: 12 Stycznia 2009, 14:56:07 »
Ale to nie o to chodzi, już była taka sprawa przy jednej z moich tekstur. Poprostu niezbyt to wygląda kiedy się przybliży do lokomotywy pod pewnym kątem, tak jakby drzwi się otwierały w promieniu 160 stopni.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline mejdzel

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Stycznia 2009, 15:28:19 »
Udowodnie swojego posta :

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #16 dnia: 12 Stycznia 2009, 15:43:35 »
Podobny efekt jak z drzwiami jest w momencie gdy przez boczne okna widać te po drugiej stronie kabiny i na to chyba nikt nie narzekał.
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #17 dnia: 12 Stycznia 2009, 16:01:44 »
Poprostu niezbyt to wygląda kiedy się przybliży do lokomotywy pod pewnym kątem, tak jakby drzwi się otwierały w promieniu 160 stopni.

Zawsze możesz nas zaskoczyć i zrobić te perfekt ...
Pozdrawiam

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #18 dnia: 12 Stycznia 2009, 16:36:27 »
Nie rozumiem, po co ta uwaga. Przecież tylko wytłumaczyłem dlaczego tak sądze.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2009, 16:59:18 wysłana przez Patrykos »
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Stycznia 2009, 17:00:10 »
Nie rozumiem, po co ta uwaga.

W ogóle mnie to nie dziwi, że nie rozumiesz. Bardzo się buntujesz jak ktoś zwraca Tobie uwagę na błędy jakie popełniasz notorycznie w Twoich teksturach, udajesz nieświadomego. Natomiast jeżeli kogoś skrytykować lub pouczać to jesteś pierwszy i krytyka jest poparta zawsze "latami" doświadczeń i "pseudo" profesjonalizmem.
Mam nadzieję, ze teraz zrozumiałeś.
Pozdrawiam

Offline FLOYD

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Textures by FLOYD
« Odpowiedź #20 dnia: 15 Stycznia 2009, 20:06:58 »
Tekstura lokomotywy elektrycznej ET22-821 Białystok.
Oznaczenie fabryczne 201E-822, wyprodukowana w Pafawag Wrocław 1983.

Zdjęcia: |andy|
Tekstura: FLOYD

Informacje odnośnie instalacji i wpisów są w paczce.

LINKI:

1024x1024 - http://eu07.pl/userfiles/138/ET22-821.zip

2048x2048 - http://eu07.pl/userfiles/138/ET22-821HiRes.zip
FLOYD