Autor Wątek:  Przedzial maszynowy!  (Przeczytany 9296 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zpc

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Przedzial maszynowy!
« dnia: 02 Marca 2004, 19:04:07 »
Wchodze do przedzialu maszynowego i "zielono mi"i gdzie sie podzialy tamte sprezarki niezapomniane......gdzie te przetwornice!jak ruszam to slysze jak mi sie chlodza opory ale w przedziale nic nie ma;)a wiec moja propozycja jest taka zeby na zielone tlo nalozyc chociaz plaska pogladowa teksture przedzialu maszynowego;)
Przemmmekkk

Offline Sm42

  • Wiadomości: 134
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Marca 2004, 20:57:59 »
Cytuj
Wchodze do przedzialu maszynowego i "zielono mi"i gdzie sie podzialy tamte sprezarki niezapomniane......gdzie te przetwornice!


Ach tak tak.Niezapomniane... hehe ;)
Sm42

Offline CTL

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 383
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 57
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Marca 2004, 21:18:42 »
Tak tak niezapomniane to one, a nawet potrzebne:)))) Pomysł jest dobry:-)

Offline zpc

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Marca 2004, 23:14:20 »
Pomysl cool tylko realizacja kiepska bo jak zrobic zdjecie przedzialu maszynowego pasujacego na teksture no ktos by sie nad tym nameczyl
Przemmmekkk

Offline CTL

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 383
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 57
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Marca 2004, 23:27:50 »
Nie no az tak zle nie jest, pomysl jest ale realizacji jeszcze nie bylo, a wiec narazie nie mozna powiedziec ze jest kiepska, ale jak sie ktos podejmnie to bedzie super;-]

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Marca 2004, 00:27:12 »
czy wy moze macie wtyczke na #eu07 na ircnecie ? a moze umiecie czytac w moich myslach ? pomysl padl jakis tydzien temu no i oczywiscie zalaczanie pelne elektrowozu (z malymi sprezarkami cudami i nnymi bajerami) dzis dostalem duzo zdjec z maszynowni EP07-424 PODKRESLAM TO JEST TYLKO POMYSL

pozdro

OlO_EU

Offline mixer

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Marca 2004, 01:42:46 »
Moich zdjęć??? Dopiero dziś?
Pomysł chodził mi po głowie od zeszłego roku, ale pomyślałem wtedy, że
podczas przechodzenia powinien być filmik a nie jakieś tam tekstury... ;-)
o stąd:
http://www.gdynia.mm.pl/~serwer/eu07/movies

plik: EP07-424 przedzial_maszyn.MOV

Offline CTL

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 383
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 57
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Marca 2004, 05:08:51 »
Cytat: "OlO_EU"
czy wy moze macie wtyczke na #eu07 na ircnecie ?
OlO_EU


Hmmmm wtyczke a moze czary mary, kolega zgadł to siłą woli:-), Ale pomysł dobry:-)
Pozdrawiam

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Marca 2004, 11:39:21 »
Cytat: "mixer"
Moich zdjęć??? Dopiero dziś? ...


nien ie dostalem pofocona maszynownie wczoraj od mietka a ze akurat 424 bylo w olsztynie to...

OlO_EU

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Marca 2004, 13:13:53 »
Moje zdanie na ten temat jest takie:
1. popieram robienie modelu przedzialu maszynowego
2. nie popieram grzebania w starym kodzie zrodlowym zeby zrobic te wszystkie zaleznosci (nie dosc ze inne pojazdy sie rozsypia to jeszcze AI nie bedzie umialo tego obslugiwac). A obecnie Marcin wciela w zycie pomysly symulacji obwodów elektrycznych i pneumatycznych, które będzie można zdefiniować w zewnętrznym pliku - więc tu rzeczywiscie będzie potrzebna pomoc kogoś kto się na tym zna.
A w starej wersji jest wiele innych spraw bardziej potrzebnych - dkokończenie pantografó żeby pobierały prąd z sieci, naprawienie kolejki zdarzeń, nauczenie AI zatrzymywania się lub nie na stacjach i przystankach zgodnie z rozkładem itp.

Pozdr,
Mc

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Marca 2004, 14:54:22 »
wiec mowie ze to tylko pomysl a skoro marcin potrzebuje kogos kto si zna na uzalenieniach czemu nic mi nie powiedzial ? jesli potrzeba cos z uzalenien czy obwodow moge pomoc i ty tez otym doskonale wiesz :)

OlO_EU

Offline CTL

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 383
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 57
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Marca 2004, 17:18:47 »
Pomysł nie pomysł jest dobry, i w miarę możliwości można go zrealizować. Z tym że wydaje mi się ze lepiej nałożyć tekstury, niż miałby być odtwarzany film będać w przedziale maszynowym:-)

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #12 dnia: 03 Marca 2004, 18:02:44 »
Cytat: "OlO_EU"
wiec mowie ze to tylko pomysl a skoro marcin potrzebuje kogos kto si zna na uzalenieniach czemu nic mi nie powiedzial ?

Bo jeszcze nie potrzebujemy - ale jak skonczysz model korytarza to pewnie juz bedziemy potrzebowali :)

Acha, od ogladania filmu mixera boli kark ;-)

Offline mixer

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #13 dnia: 03 Marca 2004, 18:27:49 »
No wiesz, chodziłem po ścianach;)
W sumie, jak teraz się przyjrzałem to filmik jest do d....
Cóż, robiony był aparatem fotograficznym wskazującym na stan delirium tremens fotooperatora.

Marcin_EU

  • Gość
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #14 dnia: 03 Marca 2004, 19:57:01 »
Za to teraz przydalby sie ktos ambitny do pouruchamiania reszty przyciskow, troche pisania w tclu na podstawie przykladow (na zasadzie kopiuj/wklej) i kombinowanie w ktora strone i jak obrocic/przesunac przelacznik aby bylo dobrze :)

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #15 dnia: 03 Marca 2004, 21:16:54 »
Jak mi sie grzebanie w obecnej wersji znudzi... :P
Pozdrawiam,
Winger

Offline Dewik

  • Wiadomości: 76
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #16 dnia: 03 Marca 2004, 22:58:38 »
Według mnie to lepiej byłoby jakby ktos zrobił Animacje(filmik)bo tekstury moga nie zadobrze wygladac...bo przeciez tam jest mało miejsca zeby to jakos wygladało...No nie wiem takie jest tylko moje zdanie :) Pozdrawiam
o to ja i moi ludzie:)

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #17 dnia: 04 Marca 2004, 15:25:35 »
ta, i fps spadnie do 0

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Przedzial maszynowy!
« Odpowiedź #18 dnia: 06 Marca 2004, 10:17:08 »
Ja mam dużo fotek przedziału maszynowego ET-22 !!! Jak coś to moge przesłać.