Autor Wątek:  Nieruchome wagony  (Przeczytany 6092 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michał22

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nieruchome wagony
« dnia: 28 Lutego 2004, 13:38:51 »
Witam! Mam małe pytanko. Dlaczego gdy podjerzdżam lokomotywą do wagonów to po przyczepieniu te ani  drgną? Mam tak w scenariuszu w którym zaczyna sie lokiem EU 07 obok lokomotywowni??
                                                                                 proszę o pomoc!!

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nieruchome wagony
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Lutego 2004, 13:41:14 »
probowałse odhamować skład ?
Reaktywacja ?

Offline Michał22

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nieruchome wagony
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Lutego 2004, 14:00:54 »
A jak to sie robi?? (Musicie mi wybaczyć ale jestem początkującym użytkownikiem symka)

Offline iwan

  • Administrator
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
    • Fotki na TWB
  • Otrzymane polubienia: 30
Nieruchome wagony
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Lutego 2004, 14:05:25 »
Cytat: "Michał22"
A jak to sie robi?? (Musicie mi wybaczyć ale jestem początkującym użytkownikiem symka)


Jak zaczepisz sklad na lewym manometrze strzalka pojdzie do gory - to znaczy, ze cisnienie w przewodzie glownym spadlo - musisz dopompowac troszke uzywajac "," na klawiaturze numerycznej.
/Krzysztof Waszkiewicz/ <iwan@eu07.pl> http://www.eu07.pl
tel: +48667841589
********* Non sunt multiplicanda entia sine necessitate *********

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Nieruchome wagony
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Lutego 2004, 14:07:07 »
Cytat: "Michał22"
A jak to sie robi?? (Musicie mi wybaczyć ale jestem początkującym użytkownikiem symka)