Autor Wątek:  Godzina odjazdu  (Przeczytany 3342 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Godzina odjazdu
« dnia: 19 Maja 2012, 21:58:51 »
Szukałem po dokumentacji i interfejsie startera i jakoś ni znalazłem rozwiązania na dość podstawowy problem. Załączone do misji rozkłady jazdy przewidują różne godziny odjazdów np. 10:17. Jak mam się trzymać rozkładu jeśli po uruchomieniu misji zegar wskazuje 10:30 (po nasiśnięciu F1)?
Czy jest możliwość ustawienia czasu startu misji tak, żeby to wszystko miało sens? Może jest inna metoda na odniesienie się do rozkładu jazdy...?

Pozdrawiam

Maciek
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Godzina odjazdu
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Maja 2012, 22:05:03 »
No tak... To jest ta rzecz, którą przeoczyliśmy. A wynika to z tego, że dawniej wpis określający godzinę w scenerii powodował też zmiany w oświetleniu i pogodzie, które niezbyt się komponowały ze scenerią (np. mgła).

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Godzina odjazdu
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Maja 2012, 22:19:28 »
Ha... czyli mam rozumieć, że nowa wersja tak ma.
No to czekam na jakieś rozwiązanie lub obejście problemu. Na razie może po prostu zmodyfikuję rozkład tak, żeby godziny odjazdu (i następne z rozkładu) były później niż 10:30 ;)
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Godzina odjazdu
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Maja 2012, 22:23:05 »
Szybciej będzie jak dodasz taki wpis do plików SCN danego scenariusza, które znajdziesz w katalogu scenery:
time 21:05 06:29 22:34 endtimePierwsze to godz. od której ma odliczać się czas, drugie to wsch. Słońca, trzecie to zachód.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Godzina odjazdu
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Maja 2012, 22:28:10 »
Ha... czyli mam rozumieć, że nowa wersja tak ma.
No to czekam na jakieś rozwiązanie lub obejście problemu. Na razie może po prostu zmodyfikuję rozkład tak, żeby godziny odjazdu (i następne z rozkładu) były później niż 10:30 ;)
Tylko po co taka modyfikacja? Postaw zegarek przy komputerze z odpowiednim (potrzebnym) ustawieniem. Obawiam się że grzebanie w rozkładach może mieć nieprzewidziane skutki.

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Godzina odjazdu
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Maja 2012, 22:35:57 »
Obawiam się że grzebanie w rozkładach może mieć nieprzewidziane skutki.
Jeśli przesuniesz czas startu i wszystkie godziny w rozkładzie o tę samą liczbę minut, nic nadzwyczajnego nie powinno się dziać.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Godzina odjazdu
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Maja 2012, 22:56:16 »
@Benek Dzięki. Działa :)
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.