Autor Wątek:  SA108  (Przeczytany 12534 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bombardier

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
SA108
« dnia: 01 Września 2008, 22:28:11 »
Oddaję tego Turbo-Tapczana w Wasze ręce. Pod T/t jest tablica kierunkowa. Aby dodać smugi, wystarczy zmienić wpis w scn. Mam nadzieję że ten patent ułatwi wstawianie go do scenerii.
Brak kabiny.

Screeny:



Link:
http://www.eu07.pl/userfiles/SA108_2.rar

Wpisy:
Cytuj
node -1 0 SA108A dynamic PKP\SA108 SA108-009 sa108a 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 SA108B dynamic PKP\SA108 SA108-009 sa108b 0.0 connected 0 0 enddynamic
- wersja bez smug
Cytuj
node -1 0 SA108A dynamic PKP\SA108 SA108-009 sa108a_noc 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 SA108B dynamic PKP\SA108 SA108-009 sa108b_noc 0.0 connected 0 0 enddynamic
- wersja ze smugami

______________________________________
A teraz tak, kogo jest sprzęg? Pytałem Epka, on powiedział że jest Profety. Profeta wyraził że nie pamięta czy to jego, ale jeśli byłby to jego sprzęg to zezwala zgodę na wstawianie go do modeli. To kogo jest w końcu? Niezły ambaras się zrobił. Autorze, odezwij się.
« Ostatnia zmiana: 02 Września 2008, 19:47:18 wysłana przez Bombardier »

Offline prof_klos

  • Wiadomości: 618
  • Już nigdy nie będzie takiego lata...
    • Zobacz profil
    • http://www.prof-klos.yoyo.pl
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: SA108
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Września 2008, 22:41:40 »
Istnieje możliwość zmienienia tablicy /wyświetlacza/ kierunkowej?
Z MaSzyną od 2003!

Offline Bombardier

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SA108
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Września 2008, 22:43:25 »
W teksturze SA108 masz mniej więcej po środku. Zawsze teksturę możesz zdublować i zmienić wyświetlacz.

Offline TeKatka

  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SA108
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Września 2008, 18:58:26 »
Witam!
Czy można prosić o wpisy do dynamic.dat? Bo ja coś kombinuję, kombinuję a i tak nie widzi.

Offline Michu46

  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SA108
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Września 2008, 19:06:03 »
dynamic.dat
sa108a
SA108
1

sa108b
SA108
0

sa108a_noc
SA108
1

sa108b_noc
SA108
0

A co do wpisów do scenerii, dlaczego jest dwa razy 'headdriver', nie powinien być taki, takie:
node -1 0 SA108A dynamic PKP\SA108 SA108-009 sa108a 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 SA108B dynamic PKP\SA108 SA108-009 sa108b 0.0 connected 0 0 enddynamic

node -1 0 SA108A dynamic PKP\SA108 SA108-009 sa108a_noc 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 SA108B dynamic PKP\SA108 SA108-009 sa108b_noc 0.0 connected 0 0 enddynamic
Ja pozmieniałem, a właściwie wpisałem sobie sam i chodzi ładnie.

Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: SA108
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Września 2008, 19:54:22 »
Ehehehe, mój szynozłom :D Pytanie: Czy tekstura wykonana na bazie osobowego z Hajnówki? Jak coś to mogę zrobić jeszcze 007. A co do modelu: chyba zbyt półokrągłe całe czoło, mniej więcej spod tablicy kierunkowej. Ono jest pod kątem i potem schodzi prawie bez żadnego zaokrąglenia na wysokości dolnego końca tego czerwonego fragmentu. Mam zdjęcie, słabo wykonane, ale jest :) Mogę podesłać, jak coś.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 02 Września 2008, 20:04:02 wysłana przez Gagarek »

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2971
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 331
Odp: SA108
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Września 2008, 20:05:35 »
Czy do tego modelu była przewidziana kabina? Jeśli tak, to musiałem nie mieć wcześniej tego modelu, gdyż tej kabiny nie posiadam :)

Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: SA108
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Września 2008, 20:09:21 »
Cytat: ST44-003
Czy do tego modelu była przewidziana kabina?
...
Brak kabiny.

Screeny:...

I wszystko jasne :P


Offline Bombardier

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SA108
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Września 2008, 20:29:30 »
Jechałem w pewno miejsce to zajrzałem i sfociłem bo miałem po drodze, ale nie tam gdzie mówisz. 007 też mam, o ile czas pozwoli postaram się w odległym czasie dorobić i tę teksturę, ale nie oddzielnie tylko może rzucę w jakimś update'acie który nie wiadomo czy i kiedy się pojawi ;> Chyba że sam chcesz zrobić to rób nikt ci nie broni.

Offline TeKatka

  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SA108
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Września 2008, 13:51:27 »
Czy u Was chodzi ten SA108? Bo u mnie coś nie... W ogóle nie widzi mi w start.exe. Wpisywałem kilka razy i nic... w dynamic.dat wszystko jest OK, bo wiem jak się wpisuje, a poza tym kilka razy próbowałem wpisać. Nie ma żadnej spacji na końcu, jest 1 ostatnia linijka wolna, między wpisami są przerwy.

Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: SA108
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Września 2008, 14:54:09 »
TeKatka: też to mam... Nie wiem co z tym zrobić. Dałem go na tę SUkę co jedzie z AI w Całkowie, a sam wziąłem sobie SU45 MKaczego (chodzi o pierwszą misję).

Pozdrawiam

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: SA108
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Września 2008, 15:29:55 »
Witam,
Wpisy do dynamic.dat są błędne.
Zmieńcie sobie na takie:
SA108A
SA108
0

SA108B
SA108
0

SA108A_NOC
SA108
0

SA108B_NOC
SA108
0
UWAGA! Proszę wpisywać ręcznie z uwzględnieniem dużych liter itp.
Cytat: TeKatka
W ogóle nie widzi mi w start.exe.
Czytałeś uważnie pierwszego posta w tym wątku?Jeżeli nie to zamieszczam jedną linijkę:
Cytat: Bombardier
Brak kabiny.
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2008, 15:32:08 wysłana przez eu07-001 »

Offline Michu46

  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SA108
« Odpowiedź #12 dnia: 03 Września 2008, 18:17:17 »
(...)
Wpisy do dynamic.dat są błędne.
(...)
Jak są błędne? Przecież jak jest w trzeciej linice '0' to też nic z tego. Jeden ma być, aby prowadzić. A jak dalej nie widzi proponuje zaopatrzyć się w starter kolegi @Ra.

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SA108
« Odpowiedź #13 dnia: 03 Września 2008, 19:08:26 »
(...)
Wpisy do dynamic.dat są błędne.
(...)
Jak są błędne? Przecież jak jest w trzeciej linice '0' to też nic z tego. Jeden ma być, aby prowadzić. A jak dalej nie widzi proponuje zaopatrzyć się w starter kolegi @Ra.

Są błędne! Nazwę plików .chk i .mmd podaje się wielkimi literami. 0 ma być, bo tego nie poprowadzisz /brak kabin i te sprawy/.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2971
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 331
Odp: SA108
« Odpowiedź #14 dnia: 03 Września 2008, 20:33:49 »
Ja natomiast spotkałem się z czymś takim, że gdy wprowadzam do dynamic.dat wpisy dla każdego pojazdu, który kabiny nie ma, przy załączaniu start.exe pojawia się błąd "FFFFFF9". Gdy nie podaje wpisu do dynamic.dat dla loka jako AI ten poprawnie się wczytje, jak gdyby nigdy nic. Ciekawi mnie, dla czego tak jest?

Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: SA108
« Odpowiedź #15 dnia: 03 Września 2008, 21:20:39 »
Ehh, ustawiłem na nobody, dodałem wpisy do dynamic.dat. No i w log nagle się kończy na pliku SA108.t3d ... Popróbuję tak, jak robi poprzednik (@ST44-003).

Pozdrawiam

EDIT: Chodzi o część B. Nie dopisałem ;)
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2008, 21:25:48 wysłana przez Gagarek »

Offline Bombardier

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SA108
« Odpowiedź #16 dnia: 03 Września 2008, 21:24:22 »
Taki plik nie istnieje. Co najwyżej sa108a.t3d i sa108b.t3d.
U mnie wszystko działa, sprawdzone na wyżej wymienianym Całkowie za SU45. Po pierwsze nie nobody, a headdriver, jeśli ma to być jako AI. Polecam przenieść się na Rainsted, świetna rzecz i dynamic.dat nie obowiązuje.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 104
Odp: SA108
« Odpowiedź #17 dnia: 03 Września 2008, 21:26:46 »
Zamiast bawić się z "Dynamic" po prostu ściągnijcie sobie starter kolegi Ra