Autor Wątek:  Linia 546 z EZeTem  (Przeczytany 2306 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Linia 546 z EZeTem
« dnia: 10 Sierpnia 2008, 20:08:25 »
Witam!
Chciałem się przejechać Kiblem na Linii 546. Ok. Załadowałem, poczekałem na sygnał odjazdu. Jedziemy. Podróż do Małych Lasów odbyła się bez większych przeszkód. Ale tutaj zrobiłem błąd: za późno zacząłem hamować i, pomimo dania po nagłym (który jest chyba słabszy od zwykłego hamulca 0.o) nie wyhamowałem na peronie. Stanąłem tuż przed zwrotnicą. Grzecznie cofnąłem na peron. Ledwie otworzyłem drzwi: S2. Po chwili dostałem komunikat "Odjazd". Ruszam, ale "wyszedłem" (F4) z Kibla i poleciałem przed niego, tak w okolice Zawiech Małych. I "kupa". Inny EZT jedzie z przeciwka! Pamiętam, że tam szlak jest prawie cały czas prowadzony po jednym torze, więc nie ma jak się minąć. Zrezygnowany, wyłączyłem Symka.
Służbę odbywałem wtedy na zmodernizowanym EN57-763 (MKaczy). To samo przydarzyło mi się kiedyś, za czasów "starych" EZeTów, tylko tam, niestety, doszło do zderzenia (niedaleko za p.o. Pałsęcko).
Inny problem był, gdy poprzednio załączyłem tą misję: Nie dostawałem S2 w Rabinowie.
Nie wiem o co z tym chodzi, ale mam nadzieję, że jakoś rozwiążecie mój problem :)
Używam exe z Dizelpacka, Kibla mam z kabiną MKaczego. Linię 546 przeinstalowywałem niedawno, ponieważ były jakieś błędy z eventami, konkretniej: jadąc pośpiechem z EU07 na czele, na stacji w Krosowie kibel zwalniał do 10 km/h, ale nie zatrzymywał się i przejeżdżał na S1, co uniemożliwiało mi dalszą jazdę.

Jeżeli będą potrzebne inne dane, podam je, proszę tylko napisać ;)
Pozdrawiam

Offline Marcin1992

  • Wiadomości: 327
  • Nokia Modder
    • Zobacz profil
    • Modyfikacje telefonów Nokia - www.NokiaHacking.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 546 z EZeTem
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Sierpnia 2008, 20:44:47 »
Cytuj
Pamiętam, że tam szlak jest prawie cały czas prowadzony po jednym torze, więc nie ma jak się minąć.

Gagarek, to prawie czy na pewno?

Czytałem niedawno na forum o błędach w Quarku że Su45 nie zatrzymywała się na S1. Bart napisał że problemem może być nie wystarczjąca moc obliczeniowa procesora w danej chwilii wyzwalania eventów. Może to jest problemem z tym kiblem który mija S1 na 10 km/h. Nie wyzwala się event hamowania.

Ja proponuję usunąć tą "blokującą" jednostkę z pliku *.scn.

Pozdrawiam

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Linia 546 z EZeTem
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Sierpnia 2008, 21:07:16 »
Ja proponuję usunąć tą "blokującą" jednostkę z pliku *.scn.
Pozdrawiam

To wtedy nie dostanie sygnału odjazdu i zwrotka mu się nie przestawi.
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline Marcin1992

  • Wiadomości: 327
  • Nokia Modder
    • Zobacz profil
    • Modyfikacje telefonów Nokia - www.NokiaHacking.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Linia 546 z EZeTem
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Sierpnia 2008, 21:35:01 »
Skoro tak, to niech wstawi inny skład. W Quarku za Su45 dobrze działał St44.

Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Linia 546 z EZeTem
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Sierpnia 2008, 21:36:28 »
Zaremowałem ten skład, ale na nieszczęście, w Małych Lasach przetrzymałem przez 8 sekund SHIFT, żeby od razu, przy ok. 10 km/h już otworzyć drzwi, i mi się coś pochrzaniło: nie mogłem ruszyć ani hamulcem, ani zamknąć drzwi, ani nawet poruszyć nastawnikiem kierunkowym (czy jak to się w Kibelku zwie). W każdym bądź razie, efekt jest. Zwrotka się przestawiła, ja dostałem S2, a zapisu danych z tego drugiego Kibla nie ma :D To teraz pojadę, tyle, że postaram się nie popełnić więcej błędów ^^.

Dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.

Pozdrawiam


Zamykam.
/ REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 10 Sierpnia 2008, 21:39:45 wysłana przez REWIZOR »