Autor Wątek:  Jaki teleskop ?  (Przeczytany 8101 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Jaki teleskop ?
« dnia: 23 Lipca 2008, 01:20:42 »
Witam.

Na wstępie, do władzy. Sorka, że zaśmiecam forum ale sprawa jest bardzo pilna, a przynajmniej na tym forum mam pewność, że ktoś po ludzku i kulturalnie odpowie.

Na forum jest grupa astronomów :) i to do niej głównie chcę się zwrócić.
Potrzebuję kupić teleskop (jako prezent urodzinowy) do 600 no może 700zł.
Przyznam się szczerze, że w tej materii jestem absolutnie zielony a na forach astronomicznych się nie pogada :( ( dlaczego? - czyt. początek zdania). Zależy mi na jak najlepszym sprzęcie w podanym przedziale cenowym. Przeglądałem http://sklep.teleskopy.net z tym, że bez rozeznania w temacie nie bardzo wiem co wybrać.
Ewentualnie powiedzcie na co mam zwrócić uwagę przy poszukiwaniach. A może macie jakieś zaufanych producentów ?.
ps Miałbym jeszcze jedno pytanie jako laik w temacie teleskopów. Co tak na prawdę można zaobserwować przez "domowy" teleskop? Bo to co piszą producenci takowego sprzętu często nie pokrywa się z rzeczywistością.

Pozdrawiam.

Przenoszę.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 23 Lipca 2008, 16:33:06 wysłana przez Akvin »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Jaki teleskop ?
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Lipca 2008, 01:22:32 »
Popytaj Pościka.
Pozdrawiam

Offline Marcin1992

  • Wiadomości: 327
  • Nokia Modder
    • Zobacz profil
    • Modyfikacje telefonów Nokia - www.NokiaHacking.pl