Lepszym pytaniem byłoby "Czy masz exe yB?" - z oczywistej przyczyny. To exe ma wbudowane w kodzie wyświetlanie smugi, gdy parametry wpisu
light określają słabe naświetlenie scenerii (czyt. noc). Smuga ta jeśli nie masz odpowiedniej tekstury w katalogu /textures/ nie wyświetli się. Nie będzie białego szkieletu smugi przed lokiem. Jedyną różnicą będzie wpis dla niej w logu - zaraz po wpisie "Player train init OK" - czyli:
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
OK
OK lub Failed.
OK - będziesz miał włączone smugi w nocy.
Failed - nie będziesz miał smug w nocy.
Dodam, że ta tekstura jest inna niż te z katalogów lokomotyw... Więc wrzucenie niewłaściwej do /textures/ nie da Ci żądanego efektu.
Przy bykach smuga.tga jest wymagana.
To już jest indywidualna sprawa. Kolega napisał, że wywala mu błąd przy każdej lokomotywie. A nie każda ma smugi w modelu.