Autor Wątek:  Kabina su45-213  (Przeczytany 7436 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kgb

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 203
  • PTKiGK Zabrze
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kabina su45-213
« dnia: 28 Czerwca 2008, 20:51:37 »
W związku z tym, że @Żuk wystawił zdjęcia kabiny su45-213 postanowiłem wykonać tą odmianę kabiny.
Zamienił bym  90% tekstur na nowe/lepsze tekstury.Od razu lepiej się będzie jeździć.
Screen jak to miało by wyglądać.

Prace nad kabiną szacuje się na 9%

Wystawiam w dziale propozycje, ponieważ nie wiem czy jest zapotrzebowanie na tą kabinę.
« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2008, 00:05:33 wysłana przez Akvin »

guest4368

  • Gość
Odp: Kabina su45-213
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Lipca 2008, 12:55:46 »
Zrobiłem nową fizykę do SU45 - dieslowską. Ponadto zmodyfikowałem nieco kabinę pod kątem nowej fizyki. Zamieszczam więc całą paczkę. Oto link:
http://www.eu07.pl/userfiles/SU45_diesel.zip
Ponadto chciałbym zwrócić uwagę na nową fizykę hamulców. Do tej pory można było spuścić całe powietrze z PG a po ustawieniu hamulca na pozycję neutralną ciśnienie wracało do 0.5MPa. W mojej fizyce nie ma już takiego błędu. Jak ktoś będzie chciał, to może skopiować sobie wpis hamulca też do innych loków.
PS. zamieściłem kabinę z tym niebieskim pulpitem.

Quark-t

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Kabina su45-213
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Lipca 2008, 14:31:07 »
hamulcy
Ów, ów...

Ad rem.
Do tej pory można było spuścić całe powietrze z PG a po ustawieniu hamulca na pozycję neutralną ciśnienie wracało do 0.5MPa. W mojej fizyce nie ma już takiego błędu.
Jakiego błędu? Kran Oerlikona FV4a ma pozycję neutralną (odcięcia), przy czym jest ona pozycją I w kranie, a więc przed wszystkimi innymi pozycjami. W symulatorze była to pozycja -2 (Ctrl+5). Natomiast w symulatorze pod klawiszem 4, kryje się pozycja jazdy 0, w FV4a - III. Odpowiada ona za stabilizację ciśnienia w przewodzie hamulcowym do ok. 0,5 MPa (w zależności od regulacji). W Twojej fizyce jest to druga pozycja odcięcia (za napełanianiem uderzeniowym). To jest błędna zmiana.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Kabina su45-213
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Lipca 2008, 16:18:05 »
Hamulce u mnie w ogóle nie działają kiedy ustawie dźwignię na którą pozycję hamowania ciśnienie PG od razu do zera spada, poza tym lokomotywa w realu rusza z dopiero z 2 pozycji nastawnika bo na pierwszej która nazywa się "W" następuje załączenie styczników liniowych i nawrotnika bez załączania wzbudzania