A jak myslisz? Wysoka usterkowosc, zle wykonanie, nieodpowiednie materialy, urzadzenia i aparaty.
Dodam (chodzi o kolejne odmiany AL, AKM, AKD i to bardzo ogólnie): sprawność silników ansynchronicznych, sterowanie drzwiami, skuteczność ogrzewania, odmienność rodzajów klimy, słabo ergonomiczny pulpit maszynisty, różna jakość wydajności sprężarek głównych, różna sprawność przedziałów WC, rozmieszczenie/ilość i jakość wycieraczek, sposób uruchamiania (z szafy NN, czy już z pulpitu), sprawność monitoringu, SIP - systemu informacji pasażerskiej, sprawność wtyczek Hartinga pomiędzy członami, grupowanie silników (jeden falownik steruje 2 silnikami), problemy z wózkami silnikowymi, skomplikowany system rejestracji danych Deuta - Werke (zamiast ATM)... Jest tego milion i każdy podtyp ma inne problemy...
Nie jest też do końca tak źle, ale często minusy przysłaniają plusy.