« Odpowiedź #403 dnia: 03 Sierpnia 2011, 21:23:08 »
1. Jezioro olejowe po pęknięciu łącznika wału napędzającego wentylator… Wał narobił szkód… Od Myszkowa do Poraja jechałem z wybiegu… Przed ostatnim odstępowym miałem już 20km/h. Na szczęście za nim było troszkę z góry i udało mi się wjechać do stacji. Ciśnienie w zbiorniku głównym zrównało mi się z ciśnieniem w PG… Na końcu podróży miałem już 0,49MPa. W takiej sytuacji już nawet nie używałem FV4a do hamowania bo za wolno by działał a trzeba było się zatrzymać co do metra bez możliwości poprawki. Wystarczyło użyć dodatkowego i momentalnie spadło ciśnienie z PG -ot taka mała sztuczka ;). Fajnie się hamuje pociąg dodatkowym, który obniża ciśnienie w PG z dużą dokładnością ;).
2. Skutki jeziora olejowego
3. Kilka dni temu pomyślałem sobie, że fajnie by było gdyby gagatek miał jeszcze z kilka pozycji. Dzisiaj biorę 1688 a tu niespodzianka :>
« Ostatnia zmiana: 03 Sierpnia 2011, 21:31:20 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76