« Odpowiedź #256 dnia: 26 Stycznia 2008, 20:04:12 »
A to już nie lepszy byłby nastawnik z przełącznikiem elektryk-spalinówka ?( na spalinowym dochodziłoby do blokowania reszty pozycji).
Btw po co kombinować jakby to mogło być zrobione, skoro takie loki (człon elektryczny i spalinowy) jeżdżą w Rosji... . Niestety nie pamiętam gdzie widziałem foty ale jak znajdę to podam link.
"OT" zobaczcie co przy okazji znalazłem, zapewne pamiętacie rysunki Mariusza Plewki i gagara na kołach...
http://englishrussia.com/images/train_with_wheels.jpg;)EDITDokładnie @kolejarz LHS :).
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2008, 20:10:43 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76