Autor Wątek:  Wydzielone z "Rotfl!"  (Przeczytany 72102 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kolejarz LHS

  • Wiadomości: 200
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #240 dnia: 25 Stycznia 2008, 19:33:32 »
No to teraz kolega nam może powie skąd sie wziął w jego rekach???

Prosze bardzo http://www.eu07.pl/modules/gallery/2004/EP09

Pozdro.
Zóo i vystempeq' są w każdym z nas; nie pozwól by kierowały Tobą!
pozdro !1

Offline _KAT_

  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #241 dnia: 25 Stycznia 2008, 20:02:07 »
Chyba chodziło o kolegę SM31, a nie kolejarza LHS ;]

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #242 dnia: 25 Stycznia 2008, 22:33:53 »

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #243 dnia: 26 Stycznia 2008, 01:24:42 »
W zwiazku z ostatnim wypadkiem ET40 pracownicy ZNTK Gdansk na prosbe PKP Cargo przerobilo jeden uszkodzony czlon jako aktywna doczepke. Efekty tej przerobki mozemy juz podziwiac, trwaja testy na dopuszczenie do ruchu w sieci PKP

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #244 dnia: 26 Stycznia 2008, 09:37:45 »
Ciekawe tylko skąd to prąd czerpie? Z powietrza? Kosmosu?
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline MKdudu

  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #245 dnia: 26 Stycznia 2008, 11:23:54 »
Ciekawe tylko skąd to prąd czerpie? Z powietrza? Kosmosu?
Człon A i B pobiera prąd podrzucając go przy okazji członowi środkowemu:).
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2008, 12:44:13 wysłana przez MKdudu »
^^PR Rzeszów^^

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #246 dnia: 26 Stycznia 2008, 11:55:25 »
Tytułem żartu.
Ciekawe tylko skąd to prąd czerpie? Z powietrza? Kosmosu?
Człon A i B pobiera prąd podrzucając go pzy okazji członowi środkowemu:).
Powinieneś napisać części środkowej. (?)
ROTFL do kwadratu, a może nawet do potęgi trzeciej. Jednak jestem zdania że na dachu powinny być patyki.
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2008, 11:58:57 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #247 dnia: 26 Stycznia 2008, 12:07:35 »
Nigdzie nie widać kabli WN. Zgadzam się z Krzyśkiem tam powinny byc patyki.
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #248 dnia: 26 Stycznia 2008, 12:56:06 »
Nigdzie nie widać kabli WN. Zgadzam się z Krzyśkiem tam powinny byc patyki.

I nigdzie tych kabli WN nie zobaczysz, ponieważ sprzęgi międzysekcyjne ET40 ma akurat w środku w przejściu między sekcjami.
Gdybyś do ZNTKiM wysłał ET42, wówczas nie musiałaby mieć patyków ;)
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2008, 12:57:54 wysłana przez EU07-457 »

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #249 dnia: 26 Stycznia 2008, 15:23:32 »
Pracownicy ZNTK Gdansk szaleja , przerabiaja lokomotywy aby sprostac zapotrzebowaniem rynku

W PKP Cargo nadal brakuje lokomotyw 2 systemowych. Pracownicy ZNTK Gdansk zbudowali tandem spalinowo - elektryczny ESU, wreszcie pociagi towarowe beda mogly przekraczac granice niemiecka bez zmiany lokomotywy.
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2008, 15:25:41 wysłana przez MuNiO »

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #250 dnia: 26 Stycznia 2008, 15:58:03 »
Pierwsze spalinowo-elektryczne loki. HaHaHa
Pozdro.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #251 dnia: 26 Stycznia 2008, 17:01:11 »
Jezeli juz to wozki powinny byc takie same...

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #252 dnia: 26 Stycznia 2008, 17:36:14 »
Ale nie głupi pomysł z taką "dwusystemową" lokomotywą nie trzeba by zmieniać lokomotyw kiedy trakcja się kończy. można by taką zrobić np. z ET41 wyjąć z jednej sekcji elektrykę i wstawić silnik z prądnicą na 3000V.tylko by trzeba pomyśleć jak tym sterować.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #253 dnia: 26 Stycznia 2008, 18:37:47 »
A czemu nie? mamy 2 sekcje. jedna i druga posiada 4 silniki trakcyjne jak et41. W jednej sekcji mamy parature elektryczna z patykiem a  w drugiej zas silnik spalinowy z pradnica, wytwarzajaca 3kv pradu stalego. Jadac pod drutem podnoszac patyk mamy zasilanie z sieci. Sterowanie jak na et41 z tymze aparatura sekcji A zasila takze silniki w sekcji B. W sekcji B nie ma aparatury takiej jak w sekcji A. W przypadku jazdy bez druta odpalamy silnik spalinowy. Odpowiednia aparatura steruje jego obrotami w zaleznosci od obciazenia pradowego. Pradnica silnika zasila nam aparature sekcji A a ta z kolei dalej steruje nam silnikami obydwu sekcji. Ruznica polega tylko na tym by dostarczyc sekcji A napiecie z pradnicy zamieszczonej na sekcji B. W sekcji B nalezało by tylko zamiescic samą aparaturę sterująca NN identyczną jak w sekcji A z połączeniem ukrotnionym. Elektrycznie zawsze sekcja A zasilała by nam sekcję B. Jazda sekcją A była by mozliwa (jak w et41) natomiast sekcją B już nie gdyż napęd sekcji B jest zasilany tylko z sekcji A.

Moze takie rozwiazanie? Troche się oddałem marzeniom...
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #254 dnia: 26 Stycznia 2008, 18:46:42 »
Jezeli juz to wozki powinny byc takie same...

SU ma wieksza wage niz EU07 dlatego nie moga byc takie same wozki

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #255 dnia: 26 Stycznia 2008, 19:36:05 »
wymyśliłem sterowanie do takiego loka. w każdej kabinie były by 2 nastawniki pierwszy do sterowania przy napędzie elektrycznym (jak w ET41).musiał by mieć tylko mniejszą kierownicę żeby się zmieścił obok niego drugi który by miał np.8 pozycji jak w lokomotywie spalinowej.
kiedy jechało by sie pod drutem to sterowanie było by jak w zwykłym elektrowozie( pozycje oporowe, bezoporowe i boczniki). Zaś kiedy pracował by silnik spalinowy to silniki trakcyjne połączone by były równolegle ze zwartymi opornikami ,prądnica podłączona pod WS i biegun ujemny obwodu WN , a moc regulowało by się drugim nastawnikiem jak w spalinówce oraz wzbudzanie prądnicy i boczniki  jak w gagarinie.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #256 dnia: 26 Stycznia 2008, 20:04:12 »
A to już nie lepszy byłby nastawnik z przełącznikiem elektryk-spalinówka ?( na spalinowym dochodziłoby do blokowania reszty pozycji).
Btw po co kombinować jakby to mogło być zrobione, skoro takie loki (człon elektryczny i spalinowy) jeżdżą w Rosji... . Niestety nie pamiętam gdzie widziałem foty ale jak znajdę to podam link.

"OT" zobaczcie co przy okazji znalazłem, zapewne pamiętacie rysunki Mariusza Plewki i gagara na kołach...
http://englishrussia.com/images/train_with_wheels.jpg

;)

EDIT
Dokładnie @kolejarz LHS :).
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2008, 20:10:43 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline kolejarz LHS

  • Wiadomości: 200
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #257 dnia: 26 Stycznia 2008, 20:09:24 »
@mechatronik pewnie co o te loki chodziło  http://www.railfaneurope.net/pix/kz/industrial/OPE1_246.jpg  ;)

Pozdro.
Zóo i vystempeq' są w każdym z nas; nie pozwól by kierowały Tobą!
pozdro !1

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #258 dnia: 27 Stycznia 2008, 01:35:57 »
Z cyklu "ZNTK Gdansk szaleje"

Spolka Inter City potrzebuje ciezkiej lokomotywy do ciagniecia dlugich ekspresow z predkoscia 160km/h. Pracownicy ZNTK Gdansk dostali do przerobienia 2 lokomotywy EP09, kazda lokomotywa ma skasowana jedna kabine. Powstal uzyteczny pojazd EP52

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #259 dnia: 27 Stycznia 2008, 08:22:29 »
Z cyklu "ZNTK Gdansk szaleje"

Jeżeli już to ZNTKiM Gdańsk.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #260 dnia: 27 Stycznia 2008, 12:06:27 »
Z cyklu "ZNTK Gdansk szaleje"

Spolka Inter City potrzebuje ciezkiej lokomotywy do ciagniecia dlugich ekspresow z predkoscia 160km/h. Pracownicy ZNTK Gdansk dostali do przerobienia 2 lokomotywy EP09, kazda lokomotywa ma skasowana jedna kabine. Powstal uzyteczny pojazd EP52

No to jeszcze trochę i na magistrale takie wyjadą tylko że w smerfetki hehe;-).

Offline _KAT_

  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Rotfl!
« Odpowiedź #261 dnia: 27 Stycznia 2008, 13:12:18 »
Oby nie :P