Ankieta

Czy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a jeszcze nie jest

Tak
59 (78.7%)
Nie
8 (10.7%)
Nie wiem
2 (2.7%)
Obojętnie
6 (8%)

Głosów w sumie: 73

Autor Wątek:  zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a jesz  (Przeczytany 19302 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Żabek

  • Wiadomości: 546
  • Gdzie jest guzik rezygnacji?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
P.S. Żabek dlaczego nie w nawiasach? Mnie w szkole tak uczono.
Cytuj
Pierwszy raz słyszę żeby jednostkę pisać w nawiasach
No to mało zadań liczyłeś...
W nawiasach, dlatego, iż niektóre przyjęte oznaczenia jakiś wielkości mogą pokrywać się w zadaniach z jednostkami innych wielkości. Na końcu zadania musimy wiedzieć, przecież w jakich  jednostkach owo zadanie jest wyliczone.
Aby się nie pomieszało co jest co, przyjęto dla ułatwienia pisanie jednostek w nawiasach.
http://www.ee.pw.edu.pl/~szewczyk/dydaktyka/zasady_pisania_sprawozdan.pdf

No to ja tez zarzuce pdfa dla dociekliwych :)
http://www.elektr.polsl.pl/elektryka/jakpisac.pdf

Mnie uczono ze w nawiasach kwadratowych to sobie mozna pisac na fizyce zwlaszcza wtedy, gdy chcemy sprawdzic/udowodnic ze jednostki we wzorze sie zgadzaja.
The Frog

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #31 dnia: 16 Kwietnia 2008, 12:55:09 »
@Mariusz1970: z "Twojego" PDFa:
Cytuj
Jednostki. Jednostki zapisuje sie:
– w nawiasach kwadratowych gdy dotycza wielkosci fizycznej, np. R [µΩ]
 (zwykle w opisach osi wykresów oraz opisach kolumn lub wierszy tabel);
– bez nawiasów kwadratowych gdy dotycza wartosci wielkosci fizycznej, np. R = 10 µΩ
(zwykle w tekscie pracy).
Więc :)

Mnie uczono tak:
a) na matematyyce jednostkę piszemy w nawiasach kwadratowych dopiero przy ostatnim wyliczeniu (w matematyce jednostka jest nieważna - takie spostrzeżenie edukacyjne);
b) na fizyce przy obliczeniach samych jednostek (bez liczb) w nawiasie, np. U [V=C/F];
c) w innych wypadkach bez nawiasów
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Ajusto

  • Wiadomości: 150
  • Notatnik;] A nawet ostatnio trasy tworze;]
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #32 dnia: 16 Kwietnia 2008, 13:03:42 »
Ja bym bardzo chciał aby była możliwość wył. wł. podświetlenia i smug (loki, EZT). Kiedyś się z tym bawiłem ale to nie takie proste jak mi się wydawało. Jeszcze czy jest możliwość zrobienia czegoś w stylu zapisu symulacji (np. jak w GTA3) Do jakiegoś pliku zapisują się dane na temat gdzie jest pociąg, jakie ciągnie wagony, która jest godzina (F1)itd. Np. w starterze @Ra (już nie korzystam ze star.exe) była by możliwość wczytania pliku dajmy na to z rozszerzeniem .sav.(Klikamy na scenerie LPM, potem na skład PPM i jest opcja wczytaj zapisaną symulację).
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2008, 13:44:53 wysłana przez Ajusto »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #33 dnia: 16 Kwietnia 2008, 13:09:07 »
Jeszcze czy jest możliwość zrobienia czegoś w stylu zapisu gry (np. jak w GTA3) Do jakiegoś pliku zapisują się dane na temat gdzie jest pociąg, jakie ciągnie wagony, która jest godzina (F1)itd. Np. w starterze @Ra (już nie korzystam ze star.exe) była by możliwość wczytania pliku dajmy na to z rozszerzeniem .sav.(Klikamy na scenerie LPM, potem na skład PPM i jest opcja wczytaj zapisaną grę).

No właśnie... Gry... A to nie jest gra. Ja nie widzę potrzeby czegoś takiego tu wprowadzać.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Jeszcze czy jest możliwość zrobienia czegoś w stylu zapisu gry (np. jak w GTA3) Do jakiegoś pliku zapisują się dane na temat gdzie jest pociąg, jakie ciągnie wagony, która jest godzina (F1)itd. Np. w starterze @Ra (już nie korzystam ze star.exe) była by możliwość wczytania pliku dajmy na to z rozszerzeniem .sav.(Klikamy na scenerie LPM, potem na skład PPM i jest opcja wczytaj zapisaną grę).

No właśnie... Gry... A to nie jest gra. Ja nie widzę potrzeby czegoś takiego tu wprowadzać.
A mnie pomysł się spodobał, nie myślę tutaj o zapisywaniu stanu gry, ale poszedłbym krok dalej.  W przypadku bardzo długich scenerii tak 200/300 km i więcej można ją podzielić na części w postaci leveli (poziomów) Można w ten sposób uniknąć wczytywania wielkiej ilości danych za jednym razem.
Do tego przesiadanie się z loka na loka, możliwe teraz ale zbyt skomplikowane.
Edytor scenerii z bankiem obiektów do wstawiania, przyjaźniejszy niż max.
 Jest coś bardzo oczekiwanego przez wszystkich, ale ja o tym nie wspomnę. :)
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2008, 13:31:00 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Cytat: Żabek
Mnie uczono ze w nawiasach kwadratowych to sobie mozna pisac na fizyce zwlaszcza wtedy, gdy chcemy sprawdzic/udowodnic ze jednostki we wzorze sie zgadzaja.
Cytat: youBy
Mnie uczono tak:
a) na matematyyce jednostkę piszemy w nawiasach kwadratowych dopiero przy ostatnim wyliczeniu (w matematyce jednostka jest nieważna - takie spostrzeżenie edukacyjne);
b) na fizyce przy obliczeniach samych jednostek (bez liczb) w nawiasie, np. U [V=C/F];
c) w innych wypadkach bez nawiasów

Dokładnie!! Myśle też że jeśli ktoś powie prąd zmienny to każdy wie o co chodzi a nie będzie się rozpisywał jak on to dużo wie i nie do końca poprawnie:P

Przyłączam się też do prośby kolegi ABu.

Pozdrawiam

 
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #36 dnia: 16 Kwietnia 2008, 14:52:38 »
Ogólnie mówiąc: jestem na nie.

Ja bym się zastanowił nad wypowiedzią YB. Pomysły jakie zostały wymienione oczywiście nie są złe.
Są to jakby drobne "usprawnienia" exeka, które są prawdopodobnie do zrobienia.
Ale moim zdaniem YB jak i Kurs90 znają się najlepiej na kodzie symka. Wiedzą jak i czym to pachnie.
Jak sie nie da to mogę to przyjąć. Ale co dalej? Co zrobić by symek rozwijał się dalej? SPT?
To już było wiele razy przerabiane... i co z tego wyszło?
Interesuje mnie podejście do tej sprawy YB i Kursa90, jak oni widzą rozwój symka na najbliższe lata, bo oni wiedzą najlepiej, według mojej opinii.
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
To może ja przywalę z grubej rury: Chcecie tego wszystkiego? To zacznijcie pisać moduły źródeł do SPT!!
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Cytuj
Chcecie tego wszystkiego? To zacznijcie pisać moduły źródeł do SPT!!

Ae ludzie nie znaja sie na kodzie z spt tylko na obecnym. Ponadto latwiej unowoczesnic starsze exe niz pisac od nowa nową metodą pod dowego symka. Nie mam nic przeciwko SPt ale czy pisanie od początku kodu do SPT nie spowoduje ze robota przy starym symku stanie?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #39 dnia: 16 Kwietnia 2008, 17:14:39 »
Ja proponuje ulepszać obecne exe ale sensownie ulepszyć fizykę hamulca, lokomotyw spalinowych. Też można by zrobić trochę dobrych lokomotyw spalinowych. Bo ja mam wrażenie ze dla niektórych to istnieją tylko EU07 ET22 i EZT.

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1

 Ponadto latwiej unowoczesnic starsze exe niz pisac od nowa nową metodą pod dowego symka.
skończy się tak, kiedyś wszystko co będzie wypasione itd, itd a będziemy na starym symku oglądać pokaz slajdów. :|
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Wydaje mi się że yB i Kurs doskonale znają się na rzeczy i bez pomysłów by się to obyło. Gdyby wszystko było takie łatwe do zrobienia już dawno byśmy te wszystkie propozycje mieli w Maszynie. Na dzień dzisiejszy i tak jest dużo, nawet bardzo bardzo dużo w porównaniu ze specami firmy Microsoft (Train Simulator) czy innych symulatorów pociągów. Jednak dla mnie to na miano nazwy symulatora nie zasługuje jedynie nasza kochana Maszyna.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Cytuj
a) na matematyyce jednostkę piszemy w nawiasach kwadratowych dopiero przy ostatnim wyliczeniu (w matematyce jednostka jest nieważna - takie spostrzeżenie edukacyjne);
b) na fizyce przy obliczeniach samych jednostek (bez liczb) w nawiasie, np. U [V=C/F];
c) w innych wypadkach bez nawiasów

a)a mnie uczono, iż jeśli wyprawadzałem wzór można było robić to jednocześnie, czyli wyprowadzać wzór, a wyprowadzając go mieć też na uwadze jednostki i we wzorze wyprowadzanym pisałem jednostki w nawiasach.
b)Najpierw wyprowadzałem wzór, a poźniej liczyć niejako drugi raz dla samych jednostek

Ponadto, ktoś napisał, iż nie pisze się jednostek w ogóle w nawiasach.
A to:
http://www.elektr.polsl.pl/elektryka/jakpisac.pdf
i to:
http://www.ee.pw.edu.pl/~szewczyk/dydaktyka/zasady_pisania_sprawozdan.pdf

Ludziom wodę robią z mózgu :)
Co autor to inaczej :)
Ponadto, mnie uczono tak, jak Żuka, a czy to jest cool, czy passe, hmmm, czas biegnie do przodu i trędy zmieniają się jak widać.
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2008, 18:25:41 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #43 dnia: 16 Kwietnia 2008, 18:36:03 »
No można pakować dalej wszystko w stare exe, ale czy ktoś z developerów obecnego exe jest w stanie zrobić tam przekładkę silnika? Łatwiej chyba przenieść to co mamy w obecnym symku do tego co już z SPT zostało zrobione i dorzucić tam dalsze nowości.

Aha, co do SPT i fizyk to: słyszeli o czymś takim jak DLL?? Fizyka elektryków ze sterowaniem oporowym do jednego dll, tyrystory (jak powstanie) do drugiego, spal-el kolejne, hamulce do dll'i. Pójdę dalej: kabiny do dll'i:D (sterowanie lokiem, można sobie wtedy bedzie bajerować kabinki do full-real, podpinać przełączniki jak się będzie podobało. Odpadły by tylko klawisze specjalne jakieś, zarezerwowane.)

"Dożucić"? Zmiluj sie nad wzrokowcami i zainstaluj sobie w przegladarce sprawdzanie pisowni. Iwan
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2008, 18:51:14 wysłana przez iwan »
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Jednostki fizyczne
« Odpowiedź #44 dnia: 16 Kwietnia 2008, 18:44:02 »
Jeśli odpowiednią jednostkę piszemy przy każdej liczbie (wielkości), to piszemy ją normalnie, bez nawiasów. Przykłady:
1km, 5km, 100km
P=10V×5A=50W

Jeśli mamy wiele liczb i nie chcemy pisać przy każdej z nich jednostki (oś liczbowa, tabelka, skala, równanie), albo chcemy zaznaczyć, że dany symbol jest jednostką, piszemy nawiasy. Również przeliczanie jednostek powinno być w nawiasach. Przykłady:
1, 5, 100 [km]
P=10×5=50 [W]
Wprowadź odległość w [m]...
[U×V=W]
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline DiDok

  • Wiadomości: 114
  • Precz z dynamic.dat! Niech żyje STV!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #45 dnia: 16 Kwietnia 2008, 19:20:34 »
Ja tam programista nie jestem, ale po chłopsku rozumuję, że zamiast ulepszać ten exek symka, notabene przeznaczony z założenia tylko dla siódemki, przydałoby się napisać nową, elastyczną (nowy tabor -> nowe funkcje = brak potrzeby grzebania w exe) wersję, albo rozwinąć SPT.
Multiplayera do obecnego symka nie da się napisać, ale do SPT jak najbardziej - i niech nikt nie mówi, że to niewykonalne - jeżeli 4 kolesi stworzyło amatorski, działający (w miarę sprawnie) multiplayer do GTA San Andreas, pozwalający na jednoczesną grę 200 osób (słownie dwustu; w przyszłości pięciuset) to multi na np. 8 mechów + admin ustalający przebieg jest wykonalne... Służę pomysłami natury okołotechnicznej, jakby co =]

Pomijając sferę marzeń, mam tylko jedna prośbę - niektóre dźwięki w symku kuleją i przydałoby sie je trochę odświeżyć (np szum kół, stukot, syk powietrza, tarcie klocków podczas hamowania itp.) [sample dla klocków ham. już kiedyś dostarczyłem, resztę można kiedyś nagrać] To tyle z mojej strony =]

http://www.dzyszla.aplus.pl/download-35.html
^ Tu znajdziesz bardzo loader do MaSzyny ^

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #46 dnia: 16 Kwietnia 2008, 19:23:19 »
SPT Wg. mnie powinno zostać bardziej publiczne. Bo zanim te parę osób zrobi porządne fizyki pojazdów to trochę czasu może minąć. Może tak, to każdy na forum się czymś zajmie i niedługo SPT będzie lepsze niż MaSzyna.

A co do dźwięków to mam na swoim twardzielu stukoty kół, odluźniacz hamulca, syk hamulców oraz mnóstwo klipów z których można zrobić wyśmienite dźwięki do EN57/71 !

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
SPT już jest w pełni publiczne, źródła są(??, na pewno były) do pobrania z SVN. Szukajka wam znajdzie tego posta. Nawet mam je na twardzielu, ale totalny brak czasu skutecznie uniemożliwia mi nawet ruszenie podręcznika OSG.
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21

Offline nortonex

  • Wiadomości: 173
  • MaSzynowy User
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #49 dnia: 17 Kwietnia 2008, 07:47:12 »
Nie wiem, na jakiej zasadzie działa silnik graficzny, aczkolwiek tak się zastanawiałem, żeby wprowadzić zamiast bmp/tga, obsługę tekstur jpg/png... Wg mnie, jeśli tekstura jest mniejszego rozmiaru, to powinno trochę odciążyć silniczek graficzny (o ile jest taka możliwość) - a wiadomo że JPG do BMP się nie umywa w stosunku jakość/rozmiar, a do kanału alfa byłby PNG. co wy na to? :)

edit: @youBy tak tylko gdybałem ;)
« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2008, 14:10:58 wysłana przez nortonex »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #50 dnia: 17 Kwietnia 2008, 09:54:02 »
To teraz weź to dekoduj kilkadziesiąt razy na sekundę....
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #51 dnia: 17 Kwietnia 2008, 20:15:55 »
Ja do starej maszyny bym chciał lepszy silnik graficzny, zaprogramowany tak, by odczytywał wszystko co dotychczas zostało stworzone :]

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #52 dnia: 17 Kwietnia 2008, 20:20:07 »
W ilu wątkach to samo napiszesz ? Idź na spacer, ochłoniesz.
Pozdrawiam

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #53 dnia: 17 Kwietnia 2008, 20:30:59 »
:P

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Po pierwsze do starej maszyny nowy silnik?
To powstałaby nowa maszyna taka jak SPT:D

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #55 dnia: 17 Kwietnia 2008, 20:41:33 »
Ja chcę lepsze i tańsze paliwo do silnika.

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Takie rzeczy to tylko w erze, Krzyśku:D:P
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline przem710

  • Wiadomości: 600
  • Tczew miasto kolejarzy :)
    • Zobacz profil
    • ForumKolejowe.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #57 dnia: 20 Kwietnia 2008, 22:15:41 »
Ja dodam bardziej przyziemne propozycje. Myślę że nie wymagają zbyt dużego nakładu pracy

1)przyciemnianie świateł - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7150.0.html
prędzej czy później wypadało by to zrobić. Dodało by to trochę realizmu

2)Nowy program startowy z możliwością zestawiania składów - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,4386.0.html
super ułatwienie dla nowych użytkowników i nie tylko.

pozdrawiam

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: zy jesteś za tym, aby zrobić wszystko to co jest do zrobienia w MaSzynie, a
« Odpowiedź #58 dnia: 20 Kwietnia 2008, 22:25:26 »
ciach...
2)Nowy program startowy z możliwością zestawiania składów - http://eu07.pl/forum/index.php/topic,4386.0.html
super ułatwienie dla nowych użytkowników i nie tylko.
pozdrawiam
@Ra zrobił nowy program startowy w którym jest możliwość edycji składów.
Program można odpalić w wersji zaawansowanej i uproszczonej.
Nie widzę powodu tworzyć następny program, ten od kolegi @Ra jest najlepszy.