Po takim wpisie model nie będzie działał poprawnie, musisz jeszcze odwrócić koła (żeby się kręciły w dobrą stronę, bo teraz będą się kręcić w stronę przeciwną do kierunku jazdy), proponuję wstawić taki wpis:
/---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: xxxx
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: replacableskin.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 0
/---------------------------------------------------------------------------------
Parent: xxxx
Type: Mesh
Name: MAIN
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: replacableskin.bmp
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
-1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 -1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 258
1
1.28503 -4.20941 3.69485 0.739337 0.383244
1.28503 -1.4816 3.69485 0.739337 0.565878
1.051 -1.27658 3.81762 0.724055 0.579604
1
1.28503 -4.20941 3.69485 0.739337 0.383244
1.051 -1.27658 3.81762 0.724055 0.579604
1.051 -4.37164 3.81762 0.724055 0.372383
taki oto wpis zabezpieczy nas przed przechylaniem loka w przeciwną stronę niż tor, co do kół to zmieniamy nazewnictwo w następujący sposób: wheel01 na wheel04, wheel02 na wheel03 (to chyba nie jest konieczne, ale nie zaszkodzi zrobić) i obracamy je o 180 stopni w sposób podany przez Marconiego, w plikach .mmd pozostaje nam jeszcze tylko (po obrocie kabiny oczywiście) zmienienie pozycji mechanika w kabinie.