Autor Wątek:  Wygląd zaworu Oerlikon'a  (Przeczytany 5043 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline 07-078

  • Wiadomości: 37
  • EU07-078
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Wygląd zaworu Oerlikon'a
« dnia: 14 Kwietnia 2008, 20:14:50 »
W Internecie widziałem filmiki w którch siódemki typu 4E miały zawór taki jak w MaSzynie a typ 303E miał
zawór którego nie ma w symku (podobny do dźwigni zniany biegów w starszych Maluchach).
Woj. Podkarpackie

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Kwietnia 2008, 20:22:39 »
W Internecie widziałem filmiki w którch siódemki typu 4E miały zawór taki jak w MaSzynie a typ 303E miał
zawór którego nie ma w symku (podobny do dźwigni zniany biegów w starszych Maluchach).

Zarówno 4E i 303E mają ten sam typ zaworu głównego - FV4a. Różnice mogą być jedynie w wyglądzie samej rękojeści.

Offline 07-078

  • Wiadomości: 37
  • EU07-078
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Kwietnia 2008, 21:15:37 »
O tą rękojeść mi chodzi , może twórcy kabin zajeliby się tym wątkiem w udoskonaleniach kabin EU07.
Woj. Podkarpackie

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Kwietnia 2008, 14:49:09 »
Takie różnice w dźwigniach są też na ET22 SM42 tam gdzie jest Fv4a.Pewnie robiono tak z oszczędności bo łatwiej zrobić z kawałka pręta z gałką niż robić profilowaną rękojeść.

Offline 07-078

  • Wiadomości: 37
  • EU07-078
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Kwietnia 2008, 16:09:25 »
Jeśli są też różnice w ET22 to od którego numeru ?
Woj. Podkarpackie

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Kwietnia 2008, 16:29:38 »
Jeśli są też różnice w ET22 to od którego numeru ?

Na to nie ma reguły. Zawór główny nie jest na stałe przypisany do konkretnej lokomotywy. Jeśli np. podczas przeglądu okresowego zostanie stwierdzona usterka kranu jest on po prostu podmieniany na inny.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Wygląd zaworu Oerlikon'a
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Kwietnia 2008, 16:47:09 »
Jak ja byłem w pewnej EU06, to w kabinie A był normalny kran hamulca, a w kabinie B juz gałka na pręcie ;]