Autor Wątek:  Wnętrze EN57_S-problem  (Przeczytany 3098 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wnętrze EN57_S-problem
« dnia: 16 Marca 2008, 18:07:55 »
Witam. Pobrałem wnętrze do członu silnikowego w EN57 z tego linku: http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Download/ (autor EP08_015), wypakowałem to folderu EN57mk_S (ostateczna wersja kibla autora MKaczego), uruchomiłem symka i jest kilka problemów. Pierwszy, który rzuca się w oczy to fakt, że mam przedsionki w S, ale przedziałow nie. Druga sprawa tyczy się pantografów i kół w silnikowym, są białe (brakuje tex. ale dlaczego?). Prosiłbym kogoś o pomoc. Z góry dziękuje.

Pozdrawiam!

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wnętrze EN57_S-problem
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Marca 2008, 00:06:44 »
Druga sprawa tyczy się pantografów i kół w silnikowym, są białe (brakuje tex. ale dlaczego?).

Pozdrawiam!

Czytac logi potrafi ? Przeczytaj loga i edytuj plik z modelem ,znajdz wpisy kol i pangografow i poszukaj te pliki na dysku. Jezeli je znajdziesz to skopiuj tam gdzie powinny byc.


Myslenie nie boli
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2008, 00:52:53 wysłana przez MuNiO »

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wnętrze EN57_S-problem
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Marca 2008, 12:27:13 »
Witam,
co do braku przedziałów to ja nie mam tego problemu. Co do tekstur, to ja też kiedyś się o to pytałem. Trzeba skopiować pliki pantograf.tga i koloalst.bmp z folderu textures\Tabor do katalogu z jednostką. Można też zedytować wpis tekstury w modelu, (tak jak pisał @MuNiO) ale to jest trudniejsze.
« Ostatnia zmiana: 17 Marca 2008, 12:29:57 wysłana przez janek32 »
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wnętrze EN57_S-problem
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Marca 2008, 16:38:50 »
janek32: Dzięki, mam pantografy i koła (chociaż tutaj miałem troche zabawy z odnalezieniem tych co trzeba, bo te z nazwą koloalst.bmp nie pasowały do tych, które miałem w członach ra i rb, musiałem zmienić na kolopeln.bmp).

Ale dalej nie mam pojęcia, dlaczego nie mam przedziałów w silnikowym, to jest o tyle dziwne, że mam przedsionki w S, których naturalnie nie było. Plik wnetrzeS.T3D jest tam gdzie powinnien. Przejrzałem loga i miejsce, w którym ładował się kibel i nie było nic ''wspomniane'' o przedziałach w silnikowym, zresztą sami zobaczcie:

Loading - text model: dynamic\pkp\en57mk_s\6b-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\en57drzwi.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\6b-dodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\shp.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\sprez.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\wozek-r.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\light.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\en57-800ra.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57mk_s\przedsionki.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\podloga_rowkowana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\en57drzwip.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\sklejka_srodek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\grzejniki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\polka.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57mk_s\6b-s.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\wozek-s.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\inne.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\fotel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\en57-800s.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57mk_s\6b-b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\en57-800rb.bmp
OK
1
init
Ground init OK
Player train init: en57-800ra
Loading - text model: dynamic\pkp\en57mk_s\kabina-en57.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\pulpit_tlo.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\mano_cyl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\eu07radio.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\nastawnik_kier.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\nastawnik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\pulpit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\szyba_b1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\ogrz_szyb.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\szyba_czoło.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\szyba_1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\szyba_2.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\tacho120.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\tacho120r.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\podhas.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\kostka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\mano_obw.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\mano_pg1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\mano_pg.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\mano_zg1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\mano_zg.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\mano_cyl1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\podst_czuwak.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\wolto1.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\wolto.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\lampka_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\lampka-pom_on.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\podstawa_nawrotnika.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\przycisk_ziel.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\kran.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\podloga.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\foteal.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\shp.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\czuwak_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\czuwak_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\shp_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\shp_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\drzwi_male.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\male_okno.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\duze_okno.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\skrzynia_shpca.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\semaforek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\klapaa.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\klapab.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57mk_s\klapa1.tga
OK
Player train init OK



Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wnętrze EN57_S-problem
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Marca 2008, 13:43:24 »
Ale dalej nie mam pojęcia, dlaczego nie mam przedziałów w silnikowym.
Zapomniłem dodać, że w widoku poza kabiną (F4) na nowym exe nie widać kabiny. A to wnętrze jest jako kabina. Żeby je zobaczyć, trzeba wciskać END (tak jak przy przechodzeniu do drugiej kabiny) aż się znajdziemy w silnikowym.
koloalst.bmp nie pasowały do tych, które miałem w członach ra i rb, musiałem zmienić na kolopeln.bmp.
O koloalst.bmp pisał mi @EP08_015, a on to wnętrze zrobił.
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wnętrze EN57_S-problem
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Marca 2008, 14:47:07 »
Ja to robię tak: gdy uruchomie symka, nie wychodze klawiszem F4 ze składu, tylko naciskam strzałke w dół (ide w tył jednostki), wnętrze w ra jest, przedsionki również, gdy przechodze do silnikowego, to widze same przedsionki a wnętrza nie, zrobie tak jak mówisz, czyli będe naciskał klawisz end.

Co do kół, zależy jaką wersje kibla się ma, mam te najnowsze od MKaczego (finalna wersja vol.2) a tam już wózki były inne, ale to bez znaczenia ważne, że są.

Edit: Faktycznie, wnętrze w silnikowym jest, ale tylko po naciśnięciu klawisza end.

Nic, dziękuje janek32 za pomoc, chciałbym również podziękować EP08_015, że był chętny aby mi na PW pomóc, dzięki Ci wielkie.

Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: 20 Marca 2008, 20:34:56 wysłana przez mk1992 »