Autor Wątek:  Tekstura ST44-1203  (Przeczytany 10369 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kolejarz LHS

  • Wiadomości: 200
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Tekstura ST44-1203
« dnia: 15 Marca 2008, 00:50:17 »
Bry.

Milosz (pol102)  presents ST44 po NG w Pesie - ST44-1203

Wpis do scn:   node -1 0 ST44-1203 dynamic PKP\ST44_new ST44-1203.tga st44 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Link:  http://milosz.nastawnia.org/milosz/na_testach/st44-1203.rar

Jest to pierwsza tekstura Miłosza ;)

Pozdro od autora który ma niestety bana i odemnie :)
Zóo i vystempeq' są w każdym z nas; nie pozwól by kierowały Tobą!
pozdro !1

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Marca 2008, 09:15:20 »
Bez screena nie oceniamy :)
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Marca 2008, 10:56:35 »
Zdjęcia w słońcu mogą być, jeśli wymaże się cienie oraz poprawi kolory, tak by nie było widać efektu światła słonecznego. Tutaj mamy i zmienioną przez słońce barwę i cienie.

Dalej - zostawianie otwartych drzwi na teksturze to też nie jest według mnie dobry pomysł, ale to może być moja subiektywna opinia, więc tym się nie sugeruj.

A na koniec: rozmiar tekstury - tekstura w 2048x2048 waży prawie 15 MB! Nie ma potrzeby tak obciążać pamięci, zmiana do 1024x1024 nie zaszkodzi jakości. A w dodatku, jeśli zdjęcia boku są rozmazane, tak jak tutaj...

No i na koniec - czemu tekstury czołownic, zderzaków z boku, tych skrzyń pod spodem (zapewne akumulatorów, choć budowy ST44 nie znam) i wiele innych nie zostało ruszonych?

Nie jestem zachwycony.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline kgb

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 203
  • PTKiGK Zabrze
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Marca 2008, 11:25:58 »
Oto screen:



Zgadzam się z @eu05 co do tych otwartych drzwi, a po nad to znalazłem elementy które nie zostały dopracowane:



1.Biały jest hak
2.Zderzaki też są w nieprawidłowym kolorze

A co do wielkości tekstury to nie widze w tym żadnej wady wręcz przeciwnie zalete:jest bardzo dobra jakość.


Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Marca 2008, 12:28:34 »
Swiatła nie takie jak potrzeba. Ale to wina modelu. Pozatym to zupelnie niezgodne z rzeczywistością.
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Marca 2008, 14:58:39 »
1.Biały jest hak
2.Zderzaki też są w nieprawidłowym kolorze
Tu wyszło niechlujstwo, bo @pol102 nie wpadł na pomysł, że zestaw prostokącików od barierek nad prawym bokiem lewego czoła nie odpowiada elementom zmapowanym kawałkiem nad prawym bokiem prawego czoła (na tex). Kawałek ten miał wyraźnie inny kolor.
Cytuj
A co do wielkości tekstury to nie widze w tym żadnej wady wręcz przeciwnie zalete:jest bardzo dobra jakość.
Wiesz, powiększenie tekstury 512x512 do 4096x4096 nie przyniesie poprawy jakości. Poza tym niektóre elementy po powiększeniu z pierwotnej tekstury (1037) nie nadają się do zwiększenia wymiarów.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline kgb

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 203
  • PTKiGK Zabrze
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Marca 2008, 15:34:14 »
To że się tak zapytam: Co wpływa na jakość tekstury? :)

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #7 dnia: 15 Marca 2008, 15:36:50 »
Jakość zdjęć przede wszystkim, jest warunkiem koniecznym; rozmiar też na to wpływa. Poza tym obróbka (jej ślady) i ogólny wygląd tekstury.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline kgb

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 203
  • PTKiGK Zabrze
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Marca 2008, 15:46:28 »
Ja nie rozumiem tego: Są błędy które tak rzucają się w oczy, że nie da się ich przegapić. Jakby autor przynajmniej sprawdził, jak wygląda ta ukończona tekstura, toby w późniejszym czasie nie wynikały takie problemy typu "brak koloru haka". Podsumowując: Wydaje mi się, że autor tę teksturę zrobił na "odczep się", nie sprawdzając swojego dzieła byle jak najszybciej wystawić ją na forum. Potem będzie "tysiące" poprawek które robią zamęt.

No wlasnie - sa bledy, ktore tak rzucaja sie w oczy, ze nie da sie ich przegapic :) Iwan
« Ostatnia zmiana: 16 Marca 2008, 20:03:30 wysłana przez iwan »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #9 dnia: 15 Marca 2008, 16:39:03 »
Ja nie rozumiem tego: Są błędy które tak rzucają się w oczy że nie da się ich przegabić, więc jakby autor przynajmniej sprawdził jak wygląda ta ukończona tekstura to by w późniejszym czasie nie wynikały takie problemy typy "brak koloru haka". Podsumowując: Wydaje mi się że autor tą teksture zrobił na "odczep się" , nie sprawdzając swojego dzieła byle jak najszybcie wystawił ją na forum, a potem będzie "tysiące" poprawek które robią zament.

"@kgb mistrzu rozumiem ze zrobil bys to lepiej, fajnie zwlaszcza ze z tych zdjec co zrobilem nie bylo mozliwosci nic lepiej zrobic, @EU05 nawet by na nie nie spojrzal, a ja z nich tex zrobilem. Jesli kogos to razi niech nie sciaga. Podziekowania naleza sie youBy'owi za wskazówki i krytyke (konstruktwna i rzeczowa). To co da sie poprawic poprawie."

Z przeciwnością pozdrowień od Miłosza (pol102).
« Ostatnia zmiana: 15 Marca 2008, 16:49:43 wysłana przez ZiomalCl »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Tekstura ST44-1203 - update
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Marca 2008, 15:43:48 »
Miłosz zrobił mały update... Link jest ten sam: http://milosz.nastawnia.org/milosz/na_testach/st44-1203.rar

Dziękuję.

Offline piotrek0804

  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #11 dnia: 01 Października 2008, 19:31:04 »
Przepraszam za odgrzanie kotleta ale czy mógłby ktoś odświeżyć link?

P.S. na http://eu07.rainsted.com/archives/filefind.php szukałem i nie znalazłem innego linka.

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #12 dnia: 01 Października 2008, 19:34:55 »
Zaraz jej poszukam i wystawię ponownie. Nastawni już jako serwera nie ma, obecnie pracuję nad witryną na lisku. Prawdopodobny adres kolej.org.pl

Tekstura:
http://eu07.pl/userfiles/4269/st44-1203.rar
« Ostatnia zmiana: 01 Października 2008, 19:59:50 wysłana przez pol102 »

Offline piotrek0804

  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Tekstura ST44-1203
« Odpowiedź #13 dnia: 01 Października 2008, 20:03:07 »
Ok :) Dziękuję kolego @pol102 za odświeżenie linka ;p