Autor Wątek:  Nowy Autosan H9  (Przeczytany 9018 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowy Autosan H9
« dnia: 03 Lutego 2004, 20:26:39 »
Przerobilem Autosana H9-21. Ma nowe koła i tekstury.



Do pobrania tutaj: http://pit.eu07.prv.pl/H9.ZIP

Mozna ich teraz powstawiac do kilku tras :)

Teraz czas na PR110D i na dokonczenie tekstur PR110.
Reaktywacja ?

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowy Autosan H9
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Lutego 2004, 01:12:37 »
Fajnieby bylo, gdyby ktos mi sfocil Jelcza PR110 miejskiego (marzeniem by był czerwono-kremowy z małą iloscia naklejek), L11 - podmiejski dwudrzwiowy, no i PR110D - typowy PKS'owski i turystyczny.

Chetnie przyjme nawet pojedyncze zdjecia, wazne zeby byly pod malym katem. Jesli chodzi o PR110D to wystarczy prawy bok, przod i tyl.
Te same czesci Autosana H9 tez by sie przydaly, zawsze to by wiecej kolorow bylo.
Jak ktos nie ma cyfry, to moze poszuka w necie, na roznych stronach mozna znalesc czasme fotki nadajace sie na tekstury.

Tutaj screen modelu PR110D, niestety nie mam w co go ubrac :)
Reaktywacja ?

Offline holo_b

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
    • http://www.kazhol.z.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowy Autosan H9
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Lutego 2004, 07:58:44 »
ja tam bym to namalował raczej. ale to jest moje zdanie i większość się pewnie z nim nie zgadza (bo kiedyś dostałem już burę za próbę wprowadzenia "malowanek")
to pisałem ja:
holo_b

Offline bve2

  • Wiadomości: 195
    • Zobacz profil
    • http://www.admineu07.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 33
Nowy Autosan H9
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Lutego 2004, 17:25:38 »
takich zdjęć poszukaj na stronie http://transport.amsnet.pl[/url]

Offline Inter City

  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowy Autosan H9
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Lutego 2004, 20:50:36 »
Cytat: "Pit"
Fajnieby bylo, gdyby ktos mi sfocil Jelcza PR110 miejskiego (marzeniem by był czerwono-kremowy z małą iloscia naklejek), L11 - podmiejski dwudrzwiowy, no i PR110D - typowy PKS'owski i turystyczny.
Chetnie przyjme nawet pojedyncze zdjecia, wazne zeby byly pod malym katem. Jesli chodzi o PR110D to wystarczy prawy bok, przod i tyl.
Te same czesci Autosana H9 tez by sie przydaly, zawsze to by wiecej kolorow bylo.
Jak ktos nie ma cyfry, to moze poszuka w necie, na roznych stronach mozna znalesc czasme fotki nadajace sie na tekstury.


Peery jeżdża jeszcze w Kaliszu. Gdybym wiedzial to bym zrobil im foty i zeskanowal je i dal Ci ale teraz to jest musztarda po obiedzie bo ja wlasnie wrocilem do Szczecina w ktorym PR110M już wycofali.  Tak swoją drogą to Kaliskie mają fajne malowanie takie żółto niebieskie :D
Inter City - Polskie Porządne Pociągi

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowy Autosan H9
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Lutego 2004, 23:03:52 »
admineu07: Przeglądnalem narazie wszystkie H10 i PR110D. Kompletu nie poskladam raczej z niczego. Musze sie udac na PKS Krakow (puki nie zburza :)
Reaktywacja ?

Marcin_EU

  • Gość
Nowy Autosan H9
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Lutego 2004, 23:25:00 »
Cytat: "holo_b"
ja tam bym to namalował raczej. ale to jest moje zdanie i większość się pewnie z nim nie zgadza (bo kiedyś dostałem już burę za próbę wprowadzenia "malowanek")


No niestety wiekszosc sie nie zna na tym co ladne :)

Jakie mozliwosci by byly potrzebne dla modelu z takimi teksturami? Ja w nebuli oszukane odbicia na szybach robic moge tylko potrzebna jest tekstura tych odbic, tak samo nie ma problemow z multitexturingiem z roznymi efektami (kiedys chyba pisales o teksturze zabrudzen). Najlepiej jakbys mial taki model z bajerami zrobiony w maxie, zobaczylbym wtedy w wolnej chwili jak wygladalaby sprawa z wrzuceniem tego do nebuli.

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Nowy Autosan H9
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Lutego 2004, 02:37:05 »
marcin w toruniu jezdza kremowo czerwone pr110 i 805N moze bys wziol kamerke i cysknol fotki ?

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowy Autosan H9
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Lutego 2004, 20:34:43 »
1. Olo, ą nie oł.

2. Holo, Marcin: co do malowanych tekstur - nie przecze ze
mozliwe jest stworzenie ladnej i realistycznej tekstury
poprzez jej namalowanie, ale jest to pracochlonne
i wymagajace talentu - a nie kazdy go ma.
Efekt: mielibysmy bardzo zroznicowany poziom tych
tekstur. Wiekszosc z nich wygladalaby jak zabawki
z plastiku.
Natomiast uzywanie zdjec jako podstawy do tworzenia
tekstury (podstawy - bo i tak trzeba czesto retuszowac
lub malowac to i owo) zapewnia, pod warunkiem
korekcji barwy, jasnosci i lagodnego swiatla, fotorealistyczny
wyglad z tzw. sladami eksploatacji gratis.
Zreszta jak juz tyle tekstur w ten sposob zrobionych
to trudno zeby mieszac.

Pozdr,

Marcin_EU

  • Gość
Nowy Autosan H9
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Lutego 2004, 00:27:45 »
Cytat: "McZapkie"

2. Holo, Marcin: co do malowanych tekstur - nie przecze ze
mozliwe jest stworzenie ladnej i realistycznej tekstury
poprzez jej namalowanie, ale jest to pracochlonne
i wymagajace talentu - a nie kazdy go ma.
Efekt: mielibysmy bardzo zroznicowany poziom tych
tekstur. Wiekszosc z nich wygladalaby jak zabawki
z plastiku.

Teraz tez tylko niektore tekstury sa naprawde realistyczne, wiekszosc jest blada, zle oswietlona (ciemne, zoltawe, niebieskawe) albo z bledami typu bzdurne widoki przez okna. Proste malowanki typu mechanikowego juz lepiej wygladaja. Sa rownie nierealistyczne ale przynajmniej ladne, szybkie w wykonaniu i nie trzeba stosowac takich monstrualnych rozmiarow grafik.

Cytat: "McZapkie"

Natomiast uzywanie zdjec jako podstawy do tworzenia
tekstury (podstawy - bo i tak trzeba czesto retuszowac
lub malowac to i owo) zapewnia, pod warunkiem
korekcji barwy, jasnosci i lagodnego swiatla, fotorealistyczny
wyglad z tzw. sladami eksploatacji gratis.

Tylko malo kto robi takie korekcje i retusze, chyba tylko Ty :)

Rozumiem ze tylko mnie bardziej raza bledy i brzydota wiekszosci zdjeciowek niz uproszczenia rysowanek wiec rewolucji robic nie bede, niemniej nie mam zamiaru zniechecac holo_b do eksperymentow, nebula stoi otworem przed jego malowankami :)

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Pozdrawiam,
Winger

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowy Autosan H9
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Lutego 2004, 11:15:05 »
Cytat: "Marcin_EU"
Teraz tez tylko niektore tekstury sa naprawde realistyczne, wiekszosc jest blada, zle oswietlona (ciemne, zoltawe, niebieskawe) albo z bledami typu bzdurne widoki przez okna.

Co do bzdurnych widokow typu odbicia czegos w szybie itp
to mi sie nie chce nawet tego retuszowac - skoro docelowo
w nebuli ma byc alpha w tym miejscu.
Co do korekcji to co pewien czas staram sie cos tam
poprawic jesli ktos sknocil - na ogol nie jest to wina
tekstury tylko koloru materialu diffuse 150 zamiast 255.

Cytuj

Proste malowanki typu mechanikowego juz lepiej wygladaja.

Wez nie trolluj :)