0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Mam problem. Podpinam się kabiną A pod skład, przechodzę do kabiny B, odjeżdżam i w tym momencie spada mi ciśnienie zarówno w zbiorniku jak i P.G co powoduje hamowanie składu.Dzieje się to jak podpinam zarówno ET22 jak i EU07.Czym szybciej ruszam (większym prądem) tym powietrze szybciej ucieka.Ktoś wie jak temu zaradzić ?
chodzi Ci o to, że by nie dawać napełnienia uderzeniowego?? bo "9" mi nie wiele mówi, mam inna klawiature.Podczepiłem się pod wagony towarowe i jest ok, więc to nie jest problem z lokami tylko wagonami, a dokładnie z pasażerskimi 1xxa
Witam!Kolego "AIR". Jakiego "EXE" kolega używa?
Oczywiście insert należy wcisnąć tylko dwa razy.
3 razy insert wciskamy kiedy podpinamy ze sobą dwie siódemki w trakcji ukrotnionej. 1 insert zarzucenie haka.2 insert łączenie przewodów hamulcowych.3 insert łączenie przewodów ukrotnienia.
Na exe z dizelpacku (nie wiem czy u @KURSa90 też) jest dokładniej tak:1 - śruba na hak2 - przewody hamulcowe (czerwone)3 - przewody zasilające (żółte)4 - ukrotnienie pojazdów
A co daje nam podłączenie przewodów zasilających? Co to zmienia w prowadzeniu pojazdu itd?