Autor Wątek:  spadek cisnieniea ?:(  (Przeczytany 8041 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 646
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 497
spadek cisnieniea ?:(
« dnia: 27 Stycznia 2008, 12:51:32 »
Mam problem. Podpinam się kabiną A pod skład, przechodzę do kabiny B, odjeżdżam i w tym momencie spada mi ciśnienie zarówno w zbiorniku jak i P.G co powoduje hamowanie składu.
Dzieje się to jak podpinam zarówno ET22 jak i EU07.
Czym szybciej ruszam (większym prądem) tym powietrze szybciej ucieka.
Ktoś wie jak temu zaradzić ?
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline MKdudu

  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Stycznia 2008, 13:02:33 »
Mam problem. Podpinam się kabiną A pod skład, przechodzę do kabiny B, odjeżdżam i w tym momencie spada mi ciśnienie zarówno w zbiorniku jak i P.G co powoduje hamowanie składu.
Dzieje się to jak podpinam zarówno ET22 jak i EU07.
Czym szybciej ruszam (większym prądem) tym powietrze szybciej ucieka.
Ktoś wie jak temu zaradzić ?
Witam.
Ja miałem taki sam problem;), gdy odluzowywujesz skład staraj się uzywać jak najmniej pozycji luzowania 9 na num. a gdy ruszasz ze stacji rób to powoli i spokojnie 400A max. a po czasie błąd Ci sam zniknie, bynajmniej u mnie tak było, acha i jeszcze zmieniłem sobie exe i teraz działa bez zażutu:).
^^PR Rzeszów^^

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 646
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 497
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Stycznia 2008, 13:06:35 »
chodzi Ci o to, że by nie dawać napełnienia uderzeniowego?? bo "9" mi nie wiele mówi, mam inna klawiature.

Podczepiłem się pod wagony towarowe i jest ok, więc to nie jest problem z lokami tylko wagonami, a dokładnie z pasażerskimi 1xxa
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline MKdudu

  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Stycznia 2008, 13:28:23 »
chodzi Ci o to, że by nie dawać napełnienia uderzeniowego?? bo "9" mi nie wiele mówi, mam inna klawiature.

Podczepiłem się pod wagony towarowe i jest ok, więc to nie jest problem z lokami tylko wagonami, a dokładnie z pasażerskimi 1xxa
Chodzi mi o to że jak zaczynasz jakąś scenerie np. mając 6 wagonów 1XXA po ustawieniu pozycji napełniania uderzeniowego nie trzymaj jej długo daj ją na 4 sek. potem daj w jazde i niech sie powoli wyluzuje, nastepnie  gdy ruszasz ze stacji staraj się nie przekraczać 400A.
^^PR Rzeszów^^

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1695
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Stycznia 2008, 14:11:44 »
A czy ten wątek nie powinien znaleźć sie w dziale Pomoc?
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 646
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 497
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Stycznia 2008, 14:47:33 »
Oczywiście, że powinien być w dziale pomoc, mój błąd...proszę o przeniesienie.

Nie używam napełnienia wcale i dając tylko pierwszą pozycje już mi ciśnienie spada (więc do 400A daleko jeszcze) i po kilkunastu sekundach jest równe 0 Pa

Przenoszę.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2008, 15:20:37 wysłana przez Akvin »
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline przepioramarcin

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Stycznia 2008, 17:51:48 »
Witam!
Kolego "AIR". Jakiego "EXE" kolega używa?
"Dlatego wszystko, co chcecie, żeby ludzie wam czynili, wy też im podobnie czyńcie... ."
Mateusza 7:12

Offline SM42drive

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Stycznia 2008, 18:09:43 »
Witam!
Kolego "AIR". Jakiego "EXE" kolega używa?
To też jest i moze powód ale są i inne jak np.
Zle podpina skład ze powietrze ucieka musi kliknac 3 rzy insert
Przyjmę zdjęcia na textury.Pilne! Pisać na GG obok avatara!

Offline przepioramarcin

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Stycznia 2008, 18:29:19 »
Oczywiście insert należy wcisnąć tylko dwa razy.
"Dlatego wszystko, co chcecie, żeby ludzie wam czynili, wy też im podobnie czyńcie... ."
Mateusza 7:12

Offline SM42drive

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Stycznia 2008, 18:36:01 »
Oczywiście insert należy wcisnąć tylko dwa razy.
Mi tu coś nie gra , bo jak wcisne 2 razy klawisz insert to koła w wagonach się nie ruszają , a jeżeli wcisnę 3 razy to koła zaczną się kręcić.I to też może być przyczyna tego spadku ciśnienia.
Przyjmę zdjęcia na textury.Pilne! Pisać na GG obok avatara!

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #10 dnia: 28 Stycznia 2008, 19:01:15 »
3 razy insert wciskamy kiedy podpinamy ze sobą dwie siódemki w trakcji ukrotnionej.
1 insert zarzucenie haka.
2 insert łączenie przewodów hamulcowych.
3 insert łączenie przewodów ukrotnienia.

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 646
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 497
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #11 dnia: 28 Stycznia 2008, 19:06:46 »
Tak jest miałem taki zwyczaj, że zamiast wciskać trzymałem insert przez kilka sek i podpinał go jak w ukrotnieniu, po waszych radach wcisnąłem 2 razy i jest ok.

Dziękuję za pomoc.
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline SM42drive

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #12 dnia: 28 Stycznia 2008, 19:12:43 »
3 razy insert wciskamy kiedy podpinamy ze sobą dwie siódemki w trakcji ukrotnionej.
1 insert zarzucenie haka.
2 insert łączenie przewodów hamulcowych.
3 insert łączenie przewodów ukrotnienia.
Dzięki @Krzysiek626 za ciekawostkę bardzo to mi się przyda.
Pozdrawiam ,i chyba do zamknięcia.
Przyjmę zdjęcia na textury.Pilne! Pisać na GG obok avatara!

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6139
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 823
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #13 dnia: 28 Stycznia 2008, 20:47:17 »
3 razy insert wciskamy kiedy podpinamy ze sobą dwie siódemki w trakcji ukrotnionej.
1 insert zarzucenie haka.
2 insert łączenie przewodów hamulcowych.
3 insert łączenie przewodów ukrotnienia.
Na exe z dizelpacku (nie wiem czy u @KURSa90 też) jest dokładniej tak:
1 - śruba na hak
2 - przewody hamulcowe (czerwone)
3 - przewody zasilające (żółte)
4 - ukrotnienie pojazdów
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #14 dnia: 28 Stycznia 2008, 21:11:37 »
Na exe z dizelpacku (nie wiem czy u @KURSa90 też) jest dokładniej tak:
1 - śruba na hak
2 - przewody hamulcowe (czerwone)
3 - przewody zasilające (żółte)
4 - ukrotnienie pojazdów

A co daje nam podłączenie przewodów zasilających? Co to zmienia w prowadzeniu pojazdu itd?
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: spadek cisnieniea ?:(
« Odpowiedź #15 dnia: 28 Stycznia 2008, 21:48:43 »
A co daje nam podłączenie przewodów zasilających? Co to zmienia w prowadzeniu pojazdu itd?

Steruje np. otwieraniem / zamykaniem pneumatycznym drzwi w przejściach między wagonami. Przez podłączenie "żółtka" do wagonów zdecydowanie szybciej ucieka powietrze ze zbiornika głównego.