Autor Wątek:  Wyłączenie kompresji tekstur  (Przeczytany 4396 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michu46

  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wyłączenie kompresji tekstur
« dnia: 25 Stycznia 2008, 20:06:56 »
Miałem kartę graficzną GeForce3 128MB DDR., ale mi się zepsuła czy coś i mam teraz słabsza 64MB też GeForce 'a i przeczytałem w F.A.Q. że trzeba wyłączyć kompresje tekstur, ale jak to zrobić?

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wyłączenie kompresji tekstur
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Stycznia 2008, 20:43:45 »
We wlasciwosciach karty graficznej.

Offline Michu46

  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wyłączenie kompresji tekstur
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Stycznia 2008, 11:25:34 »
Udało się, działa. Tylko już nie taka dobra karta, symulator się zacina jak no nie wiem:P.

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wyłączenie kompresji tekstur
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Stycznia 2008, 15:33:15 »
Nie odbierz tego zle, ale nie wiem co to za mania w podawaniu tylko pamieci na karcie. Znacznie wazniejszy jest typ chipsetu, bo to, ze ktos ma np fx 5200 z 256 ramu i sie chwali ze jest lepsiejsza niz np 5700 ze 128 to juz lapy opadaja. Normalnie hfyty matetingowe z tymi megabajtami, akurat w przypadku gownianych kart nawet 2gb ramu nic nie pomoze. Pisze to, iz obserwuje od dluzszego czasu wlasnie taka tendencje - 'mam karte ze 128 ramu, dlaczego gra nie chodzi' itp, a znacznie lepiej by brzmialo 'mam gf 2mx, czy 8400'.

Wracajac do tematu, posprawdzaj drajwery czy masz odpowiednia wersje (z doswiadczenia wiem ze najlepsze to 53.03 lub 56).
« Ostatnia zmiana: 26 Stycznia 2008, 17:00:24 wysłana przez kruger »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Wyłączenie kompresji tekstur
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Stycznia 2008, 21:51:03 »
Dołożę, w każdej serii kart GF. jest ta najsłabsza wersja z okrojoną szyną danych do 64 bitów.
Można z taką kartą oglądać strony internetowe i popracować z jakąś prostą aplikacją. Gry i symulatory na takich chodzić nie chcą. Mam jeszcze komputer z kartą Nvidia Vanta z 16 mb pamięci i 64 bitową szyną pamięci i na nim z powodzeniem odpalam Testowo z paczki z 2002 roku, ale pojeździć się nie daje
, FPS rzędu 2/3 klatki.

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Wyłączenie kompresji tekstur
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Stycznia 2008, 23:18:44 »
O ktorej mowisz ze jest 64bitowa? bo ich tez troche bylo :) z ta szyna tez roznie bywa, bo karta nowej generacji 64 bitowa, potrafi byc szybsiejsza od znacznie starszej, nawet 128ki. Przyklad: przesiadlem sie z przymusu z fx5900 128bit/256mb na 8400 64bit/256mb. Roznica kolosalna poki co.