Autor Wątek:  ET24  (Przeczytany 31825 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: ET24
« Odpowiedź #60 dnia: 07 Stycznia 2008, 19:11:35 »
Jakby miała być przydzielona cała seria ET22-20xx do Krakowa to dlaczego oni nie zmodernizują swoich byków? Tylko "kradną" z innych CMów.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ET24
« Odpowiedź #61 dnia: 07 Stycznia 2008, 20:18:33 »
Pytanie do @MuNio powiedz mi gdzie w Taurusie na ścianie czołowej są 3 gniazda? A ta lokomotywa ma na pewno sterowanie wielokrotne.
Czasy gdy stosowano trzy duże gniazda poszły już dawno w niepamięć. Teraz gdy technika posunęła się daleko do przodu można to zrobić jednym małym przewodem.


Zapominasz w jakim roku miala byc budowana ET24, wtedy nie bylo nowoczesnych rozwiazan bo nie bylo na to dewiz. Pamietaj ze lokomotywa miala miec 6 silnikow i sterowanie analogowe.
Piny na gniazdach :
- wszystkie pozycje nastawnika
- linie kontrolne
- linie uzaleznienia
- inne potrzebne linie sterownicze itp

Taurus jest nowoczesna lokomotywa ze specjalna magristrala sterownicza w ktorej wystarcza 4 przewody !

Rozmawiamy o ET24 a nie nowoczesnych lokomotywach

Sx42 - jedno gniazdo na czolownicy
SP45 - jedno gniazdo na czolownicy
SU45/SU46 - dwa gniazda pod oknami
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2008, 00:00:07 wysłana przez Akvin »