Autor Wątek:  Symkowe obiekty w 3Dsie  (Przeczytany 1064 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline _KAT_

  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Symkowe obiekty w 3Dsie
« dnia: 01 Stycznia 2008, 17:45:32 »
Witam

Mam pytanie dotyczące tworzenia symkowych modeli w programie 3D Studio Max.
To znaczy nie jest pewien, czy robie je dobrze i w odpowiedniej kolejności.

1. Tworzy sobie obiekkty - boxy, cylindry, etc.
2. Korzystam z opcji move
3. Eksportuje je do Editable Mesh
4. Nakładam teksture klawiszem (M) (wiem, że ma być ona kolejnymi kwadratami liczby 2)
5. Robie Systematic View i łącze obiekty
6. Eksportuje je do t3d.

Czy robie to dobrze?

Przenoszę do działu "Pomoc".
Profeta
« Ostatnia zmiana: 02 Stycznia 2008, 13:59:27 wysłana przez _KAT_ »