Autor Wątek:  Kilka pytań odnoszącego się do symulatora pytania od "zaplecza"  (Przeczytany 2597 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Witajcie;-).Co by nie zaśmiecac forum główniejszych działów to daje to do "inne niekolejowe" bo i tak mało ważne;-) informacje;P.
A więc mam kilka pytań odnośnie symulatora od "zaplecza" że tak się wyraże;).
AD1: W jakim języku programowania jest napisany nasz kochany symek;)??.
AD2:w czym to jest kompilowane?. W czym to jest w "Open GL"?? czy w czymś innym;) nie wiem jak dokładnie pytanie sformuowac;).Mam nadzieje że będziecie wiedziec o co chodzi;).

AD3.Czy silnik gry jest oparty o czas rzeczywisty ?.Chodzi mi o to, czy rysowanie grafiki jest oparte na zasadzie: położenie_obiektu = położenie_obiektu + czas_od_poprzedniej_klatki * prędkość_obiektu, chyba zrozumiale napisałem;).
Pozdrawiam.
PS:Licze na odpowiedźi konkretne;-) i rzeczowe.
PS2: Proszę nie pytajcie po co mi to ( nie dobijajcie człowieka):P Za odpowiedzi serdeczne dzięki
Na pewno nie pożałujecie;-).
PS3:Jak mi się coś przypomni to jeszcze naskrobie.
PS4: Mam nadzieje że takie informacje nie są karalne ani ściśle tajne;),jeśli tak to sorki;).
« Ostatnia zmiana: 02 Listopada 2007, 19:44:59 wysłana przez grzegorz kk »
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Kilka pytań odnoszącego się do symulatora pytania od "zaplecza"
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Listopada 2007, 13:52:48 »
Ad1:
Pascal-fizyka
C++ -reszta
« Ostatnia zmiana: 02 Listopada 2007, 13:54:48 wysłana przez GlowaWojtas »

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Kilka pytań odnoszącego się do symulatora pytania od "zaplecza"
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Listopada 2007, 11:58:49 »
2. Kompilator: Borland C++ Builder, symek jest oparty na bibliotece OpenGL i używa DirectX'a do dźwięków
3. O fizyce to powinien się wypowiedzieć Abu - wydaje mi się że na każdą klatkę było liczonych parę iteracji fizyki, ale głowy nie dam sobie uciąć.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Kilka pytań odnoszącego się do symulatora pytania od "zaplecza"
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Listopada 2007, 14:11:45 »
pkt 3
Fizyka jest liczona conajmniej 100 razy na sekundę oraz przynajmniej raz na klatkę. Wtedy też liczymy siły i przyspieszenia chwilowe. W ten sposób całkujemy po czasie prędkość oraz (podwójnie) drogę.

PS2: Proszę nie pytajcie po co mi to ( nie dobijajcie człowieka):P Za odpowiedzi serdeczne dzięki
Na pewno nie pożałujecie;-).
W takim razie: do czegóż Ci to potrzebne jest?
PS4: Mam nadzieje że takie informacje nie są karalne ani ściśle tajne;),jeśli tak to sorki;).
Informacje nie są karalne (wszak admin sam odpisał w temacie), ale język posta tak. Proponuję posta przenieść do forum obcojęzycznego.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.