Autor Wątek:  Obiekty poruszające się w symku(ludzie).  (Przeczytany 14437 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tomasz9992

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« dnia: 02 Października 2007, 17:52:07 »
Witam.Zainteresowała mnie rozbudowa symka o obiekty poruszające się(ludzie).Otóż mieliśmy okazje spotkać SOK w scenerii Quark na peronie ale tylko jednego,więc po dodaniu kilku wpisów w scn postanowiłem zwiększyc liczbe SOK na peronie.Niestety jest w tym problem przy 5-6 SOK symek się zawiesza  wyskakuje komunikat typu: EU07.exe wystąpił problem z aplikacją i zostanie ona zamknięta itd.Na początku po peronie chodzi jeden SOK i po chwili wychodzi z niego pozostała załoga.Może by ktoś znalazł przyczynę problemu za co z góry dziękuję.Na początek kilka screenów:)



Czekam na wasze opinie,propozycję i pomysły.Pozdrawiam.

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Października 2007, 19:35:14 »
Wy naprawdę nie macie czym innym się zajmować????

PO kiego Ci "ludzie w symku"? Czytałeś, że na stan dzisiejszy symek jest zasobo- i pamieciozerny. Liczy sie FPS, modele (jak najwierniejsze odzwierciedlenie),realizm prowadzenia loków. A Twój pomysł jest "poroniony"... Czemu? Ktoś inny Ci odpowie może.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Października 2007, 19:41:13 »
A niby czemu poroniony? Mnie od dawna brakuje w symku ludzi. Nie mam pojęcia dlaczego wszyscy trasopisarze zapominają o... sobie właściwie. W końcu kolej jest dla ludzi, nie?
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2411
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 166
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Października 2007, 19:54:40 »
A niby czemu poroniony? Mnie od dawna brakuje w symku ludzi. Nie mam pojęcia dlaczego wszyscy trasopisarze zapominają o... sobie właściwie. W końcu kolej jest dla ludzi, nie?

Mnie również trochę brakuje ludzi. Może nie koniecznie jakiejś dużej ilości ale kilku by się przydało. Pamiętam, że na mnie w wersji z (chyba) 2004r. największe wrażenie zrobił człowiek, który wlazł mi pod koła EN57 na przejeździe. Wtedy nic mi nie było wiadomo o takich sytuacjach i oczywiście dałem po nagłym a później się cofnąłem składem, żeby zerknąć na to co pozostało po człowieku... ;) . W sumie to się trochę zawiodłem, że nic nie znalazłem ale realizmu to trochę dało :) (trasa to Quark_EN57).
Pozdrawiam.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline tomasz9992

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Października 2007, 20:07:57 »
Witam.Mechatronik też miałem tą samą sytuacje na Quarku_EN57 tez dałem po nagłym;)A wracając do tematu myślę że obiekty ruchome(ludzie) dodały by realizmu.Miło by było jak by po peronie by ktoś sobie chodził np.SOK lub jakiś inny człowiek;).Pozdrawiam.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Października 2007, 20:15:06 »
No ja kiedyś malucha  na tej scenerii trafiłem.
Ludzi nie. Ale skoro pomysł taki bardzo dobry to czemu do tej pory nikt tego nie zrobił. Wietrzę tu jakiś spisek, albo poprostu jest to trudne i nie opłacalne. Więc co modelarze do roboty, pobawimy się w Pana boga.

Offline Grzegorz KK

  • Wiadomości: 672
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Października 2007, 20:22:59 »
Witam.
Zabawa w boga czemu nie ;) metodą prób i błędów a może coś z tego wyjdzie;). Nie twierdze że to proste jak konstrukcja cepa ;) ale jedyny ograniczenie to FPS jak już wspomniał kolega Mutopompka. Więc myśle że pobawic się można z tym ja sam coś tam próbowałem wykombinowac z ludźmi, i nawet jakoś to szło;).
Pozdro.
« Ostatnia zmiana: 02 Października 2007, 20:24:30 wysłana przez grzegorz kk »
Nikon D60+18-55 II
PMR Twintalker 5710 X2 (Niezawodna łączność na szlaku i w terenie)
Sony Full HD HDR-CX-115 (uzupełnienie siatki jakością FUll HD)

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Października 2007, 20:25:45 »
Czemu poroniony? Już przytaczam:

a) nie skończone loki (modele)
b) nie skończony exek
c) nie skończone prace nad modelami (mowa o przchyłach, ujawnionych błędach i niedociągnięciach)
d) wadliwe hamulce (to już prawie poprawione)

w/w rzeczy przecież stanowią sedno symka. Czyż nie? I jeśli nie skończy się tych rzeczy nie będzie jak to piszą: realizmu.

A patrząc na kilkudniowe nowe posty nowych userów zaczyna się:
a) sterowanie sygnalizacją "manualnie"
b) ludziki w symku
c) paczki nie do końca poprawione i "całościowe"

Więc jeśli symek ma wyglądać tak jak "nowi userzy chcą" -> to ja wysiadam na najbliższej stacji.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5918
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 440
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Października 2007, 20:29:03 »
Witam.
Zabawa w boga czemu nie ;) metodą prób i błędów a może coś z tego wyjdzie;). Nie twierdze że to proste jak konstrukcja cepa ;) ale jedyny ograniczenie to FPS jak już wspomniał kolega Mutopompka. Więc myśle że pobawic się można z tym ja sam coś tam próbowałem wykombinowac z ludźmi, i nawet jakoś to szło;).
Pozdro.
Grzesiu, jak chcesz pobawić się Boga to zagraj w Black@White. Pisałem do inteligentnych, tak jak nie można zrobić multiplayera tak nie można dodać więcej przeszkadzajek.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Października 2007, 20:41:53 »
Czemu poroniony? Już przytaczam:

a) nie skończone loki (modele)
b) nie skończony exek
c) nie skończone prace nad modelami (mowa o przchyłach, ujawnionych błędach i niedociągnięciach)
d) wadliwe hamulce (to już prawie poprawione)
Ad. a) Ja robię kilka modeli, a Ty? Nie rozumiem dlaczego to, że kończę ja i inni modele ma uniemożliwiać pojawianie się ludzi w symulatorze. Co to za problem dla dowolnego trasopisarza umieszczenie kilku ludzi w scenerii? Zamiast dwudziestu drzew ja wolę jednego człowieka, bo skoro symek ma być realistyczny to nie może być to kolej na bezludnej wyspie.
Do pozostałych punktów w zasadzie można dopisać to samo. To, że ktoś jest nowy i rzuca jakiś pomysł (choćby w dość nieudanej formie) nie znaczy, że pomysł należy od razu wyśmiać.
Jestem zdania, że ludzie w symulatorze to doskonały pomysł! W dodatku wcielenie w życie tego pomysłu jest tak proste, że chyba nie warto się dłużej zastanawiać.
Pozdrawiam!

EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2908
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 264
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #10 dnia: 02 Października 2007, 21:05:11 »
(SORRY ZA OT!)
Ja dodam jeden szczegół od siebie. Pomysł ludzi: Świetny! Ale chciałem na coś zwrócić uwagę. W wersji symka z download na startowej jest coś takiego jak blokada kół w loku. Jechałem sobie siódemką po mijance z SU45 dojeżdżam do końca, jechałem za szubko i wcisnąłem 8. W pewnym momencie hasler spadł na zero a lok się ślizgał. Myśle że coś takiego również powinno się znaleźdź w najnowszej wersji symka. Jeszcze raz sorki za OT!

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3903
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 257
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #11 dnia: 02 Października 2007, 21:10:16 »
Temat wałkowany wielokrotnie a jakie tego efekty?
ŻADNE
Ciekawe dlaczego temat ludzi nie został wprowadzony do symka.
Jednak mimo wszystko inni mają inne priorytety.
Ja osobiście wolę więcej drzew niż ludzi, bo moja wyobraźnia ludzi sobie może wyobrazić, a przecież jeździmy w zdecydowanej większości wypadków nie po algomeracjach miejskich, tylko po bezdrożach wiejskich. Proponuję dodać również krowy, konie, zające skaczące itp.
Jeśli chodzi o ludzi, to był już pomysł ludzi nie 3d, tylko tekstur z ludźmi, nie wiem tylko jak bardzo tragicznie by to wyglądało, ale symka nie obciążyłoby tak mocno.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #12 dnia: 02 Października 2007, 21:32:40 »
Ludzie to najlepiej kwadrat z 2 stronną texturą ( tył i przód osoby) chociażby takie przykładowo nasze fotografie. Jedziemy sobie a tu nagle ja na stacji sobie stoję. Sposób jest, a takich ludzi można traktowac jako mikro-drzewo czyli FPS bez najmniejszych zmian.

Co do tych animowanych to powiem tak. Jak ktoś chce sobie zniżac FPS na trasie to niech wstawia sobie ludzi. Powtórzę to co poprzednicy FPS sobie zostawic na budynki, las, stacje, tory, sygnalizacje i eventy (w pewnej części).

Pozdrawiam.

Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #13 dnia: 02 Października 2007, 23:43:32 »
Cytuj
Ja robię kilka modeli, a Ty?
A ja czekam tylko na to, aż pokaże się link do symkowego stuffu aby mieć wsio najnowsze... :)

Jeśli już mieliby być ludzie -> to zbliżone do realu, czyż nie? Przecież symulator ma być jak najwierniejszą kopią "realu". Więc odwalając "chałturę" ludzi zaprzeczamy istocie symka.

PS1. OK. Już się nie czepiam :) Z mojej strony eot.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #14 dnia: 03 Października 2007, 15:07:32 »
Wszyscy macie po trochu racje. Fajnie by bylo, gdyby po peronach biegali ludzie, ale jezeli ma to byc za cene tych 20 drzew, to tutaj sie nie zgodze. Dasz 10 ludzi to juz 200 drzew, 20 - 400... Co z tego ze bedziesz mial perony pelne ludzi, za cene jazdy po pustyni ? ;)

Pomysl uwazam, ze jest dobry, ale wprowadzenie go w zycie... hmmm... chyba jeszcze nie teraz. Jeszcze nie na tych exekach... jeszcze nie na tym sprzecie.... jeszcze nie w starej MaSzynie... Tak uwazam, aczkolwiek wrzucenie kilka ludzikow do porzadnych SCN, ktore niebawem maja ujrzec swiatlo dzienne ( mam tutaj na mysli prace bohun'a a takze PEKAP'a ), raczej by nie zaszkodzilo, wszak w dowolnej chwili takich ludzi mozna za pomoca " // " wyslac w kosmos ;)

Pozdrawiam!

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 266
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #15 dnia: 03 Października 2007, 16:12:24 »
Co do ludzi w symku trzeba by było pogadać z master Q. On coś robił w tym kierunku, co prawda modele ludzi na stacjach, siedzących i stojących itp... Coś w tej kwestii ucichło. Swego czasu nawet ja miałem "panienkę na loku".

To oficjalna strona jednego z naszych kolegów, niegdyś link do niej był tu. A co do ludzi... http://www.mateusz.jawnet.pl/scr/posers/index.php

Pozdrowionka.
« Ostatnia zmiana: 03 Października 2007, 16:16:03 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

ammpp

  • Gość
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #16 dnia: 04 Października 2007, 15:22:03 »
A może dałoby się wstawić takiego "ludzia" do środka loka, żeby zamiast nóg ruszał rękoma i majstrował przy przełącznikach.

Albo jeszcze lepiej: Użytkownik jako mech, a sztuczny ludź jako pomocnik mecha :)

Offline Wojcio1991

  • Wiadomości: 136
  • Pozdrowienia z E20!!!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #17 dnia: 04 Października 2007, 15:34:09 »
A może dałoby się wstawić takiego "ludzia" do środka loka, żeby zamiast nóg ruszał rękoma i majstrował przy przełącznikach.

Albo jeszcze lepiej: Użytkownik jako mech, a sztuczny ludź jako pomocnik mecha :)

Stary chyba się troszke rozmażyłeś! A ja bym chciał, żeby jeszcze w trybie jazdy w wagonie chodził konduktor i sprawdzał bilety.
Zapraszam na stronę łowickich miłośników kolei
http://www.kolejowy-lowicz.eu/

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1709
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 147
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #18 dnia: 04 Października 2007, 15:34:19 »
A nie lepiej walnąć sprity, dobrej rozdzielczości? Idźcie na dworzec, zróbcie foty czekającego tłumu i wystarczy. Jak na początek byłoby nieźle... A jak wam aż tak bardzo przeszkadza że są dwuwymiarowi, to postawcie ich pod wiatą. ;)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3903
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 257
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #19 dnia: 04 Października 2007, 15:36:29 »
A ja sobie dorzucę kiboli np. czekają na pociąg w eskorcie Policji, jakieś śpiewy, rozróby też mogą być tudzież rezerwiści.
Godzina 5 minut 30 kiedy pooobudka zaaagrała, grupa rezerwy szła do cywila, niejedna panna płaakała....
Jak się Wam widzi?
Fajocha co?

Co do konduktora, to w Quraku dodałem 2 zapowiedzi kontroli biletów jadąc jako pasażer :)
« Ostatnia zmiana: 04 Października 2007, 15:38:36 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #20 dnia: 04 Października 2007, 21:25:35 »
To już musiałaby być ingerencja w kod.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2411
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 166
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #21 dnia: 04 Października 2007, 21:37:29 »
Tak z ciekawości spytam. Czy istniałaby możliwość aby obiekty takie jak np: ludzie pojawiali sie w scenerii dopiero wtedy gdy np: pociąg znajdowałby się jakieś 200-300m od stacji/przejazdu itp. ?
I czy taka funkcja znacząco poprawiłaby wydajność symka w momencie gdy nie mamy ich w polu widzenia?
Bo z tego co pamiętam w jakiejś wersji Quarka jak wziąłem tryb freefly i "polatałem" po scenerii to obiekty były nawet gdy prowadzony przeze mnie skład był w drugim jej końcu .
Pozdrawiam.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1709
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 147
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #22 dnia: 04 Października 2007, 23:10:10 »
Czy istniałaby możliwość aby obiekty takie jak np: ludzie pojawiali sie w scenerii dopiero wtedy gdy np: pociąg znajdowałby się jakieś 200-300m od stacji/przejazdu itp. ?
I czy taka funkcja znacząco poprawiłaby wydajność symka w momencie gdy nie mamy ich w polu widzenia?
Bo z tego co pamiętam w jakiejś wersji Quarka jak wziąłem tryb freefly i "polatałem" po scenerii to obiekty były nawet gdy prowadzony przeze mnie skład był w drugim jej końcu .
Pozdrawiam.
A zgadnij do czego służy to "-1" za 'node' przy wpisie np. loka lub wagonów... :)

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #23 dnia: 05 Października 2007, 07:19:07 »
node 400 zupełnie do takich spraw wystarczy. Kiedyś zrobiłem trzepak node 500 i z 400 metrów ledwo go widać było.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #24 dnia: 07 Października 2007, 19:25:01 »
Okej, fajna sprawa. Ja u siebie niestety ale zrezygnuje z takich ludzikow i wstawie dobrej jakosci plane w tga z alpha ludzi ktorzy czekaja na ''ciopąg''! Ja niemoge sie pozbyc drzew o nie to by zabiło moją scenerie! Ewnetualnie gdzieś tam jednego ludka! Niema co sie forsować puki co bo poprostu symek nieda rady!!! Powtarzam jeszcze raz, Nie Da Rady! Myślimy szybciej niż mówimy! I dlatego chyba poczekamy jeszcze troche z tymi ''bajerami''. Takie moje zdanie, no chyba ze coś sie zmieni do tego czasu w co szczerze wątpie! Niestety ale Czesio który czekał na pociąg w Rybaczówce Pomorskiej został sciągnięty [PRAWA AUTORSKIE] Szkoda ;( Prawda jest taka że chodzby niewiem co ale i tak nic nie zrobicie w tej sprawie z ludzikami i taka jest prawda!

POZDROWCE z krainy deszczu!!!
« Ostatnia zmiana: 07 Października 2007, 19:26:39 wysłana przez bohunIC »

Offline tomasz9992

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #25 dnia: 19 Października 2007, 22:07:18 »
Witam.BohunIC myślę że usunięcie paru drzew by niezabiło scenerii :)A tak mówiąc nieopłacalne jest robienie np.lasu z pojedyńczych drzew bo to tylko na tym ucierpi FPS a efekt nie jest najlepszy.Zauważyłem takie coś na niektórych sceneriach i niektóre drzewa są zbyt oddalone od szlaku i stoją niepotrzebnie.Myślę że usunięcie kilku zbędnych drzew ze scenerii i wstawienie za nich ludzi,FPS by nieucierpiało  bardzo na tym;) Pozdrawiam.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #26 dnia: 20 Października 2007, 11:16:13 »
Witam.BohunIC myślę że usunięcie paru drzew by niezabiło scenerii :)

Scenerii nie, ale klimat tak.
A tak mówiąc nieopłacalne jest robienie np.lasu z pojedyńczych drzew bo to tylko na tym ucierpi FPS a efekt nie jest najlepszy.

Jezeli chodzi o efekt no to osobiscie lepszego w MaSzynie nie widzialem.

Zauważyłem takie coś na niektórych sceneriach i niektóre drzewa są zbyt oddalone od szlaku i stoją niepotrzebnie.Myślę że usunięcie kilku zbędnych drzew ze scenerii i wstawienie za nich ludzi,FPS by nieucierpiało  bardzo na tym;)

Sciana z drzew to rzeczywiscie nie ciekawy efekt ;P

Pozdro

Offline Wilu

  • Wiadomości: 343
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #27 dnia: 05 Listopada 2007, 21:30:47 »
Witam!
http://www.mateusz.jawnet.pl/scr/posers/index.php

Pod tym linkiem widzę sporo fajnych modeli ludzi do symulatora. Dlaczego nie można ich zastosować tak aby poruszali się oni po peronach? Czy aby nie jest to spowodowane spadkiem FPS-ów?

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #28 dnia: 05 Listopada 2007, 21:35:51 »
Witam!
http://www.mateusz.jawnet.pl/scr/posers/index.php

Dlaczego nie można ich zastosować tak aby poruszali się oni po peronach?
Po pierwsze Quada nie ma w Polsce, po drugie to był materiał pokazowy, a po trzecie znając Q nie szczędził trójkątów.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 266
Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« Odpowiedź #29 dnia: 06 Listopada 2007, 09:11:15 »
Nie jest tak zle z tym. To proste modele. Ale nieruchome. Co do trojkatow tez nie jest najgorzej. Miałem takie 2 miłe panie sexwne w kabinie siódemki :)
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015