Autor Wątek:  3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.  (Przeczytany 2948 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
« dnia: 30 Września 2007, 19:13:57 »
Witam.
Podczas pracy w 3dsmax cos musialem nacisnac i teraz podczas przesuwania scenerii lapka zwrotnice i wszystkie luki oraz fleksy zamieniaja mi sie w prostokatne ramki.Po przesunieciu wszystko wraca do normalnego widoku.Teoretycznie nie przeszkadza to w niczym ,ale jest dosc irytujace. Restart systemu i programu nie pomogly.Nie widze takze abym mial zalaczona jakos ikonke ktorej wczesniej nie mialem zalaczonej.Mialby ktos z Was na to jakis sposob?
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2007, 19:19:31 wysłana przez pozdze »
Łukasz Jachimek

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Września 2007, 19:27:11 »
Ctrl+z :)
Mi zawsze pomaga.

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Września 2007, 20:37:47 »
Po tej kombinacji zaznacza mi sie ostatni element jaki "byl ruszany". i tyle .Ramki przy przesuwaniu sa nadal.
Łukasz Jachimek

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Września 2007, 20:44:19 »
Pogrzeb w ustawieniach wydajności, pewnie w menu konfiguracyjnym programu. Ew któraś obcja w menu Widok.
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Września 2007, 20:49:27 »
Nie jestem pewien ale naciśnij F2 lub coś koło tego...
-//-

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: 3dsmax-ramki zamiast zwrotnic i lukow.
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Października 2007, 12:19:54 »
Za ten bug jest odpowiedzialna ikonka znajdujaca sie na dolnym pasku (3dsmax4) pod okienkiem z parametrem osi Y.Po nacisnieciu szescian zmienia  sie w szesciokat i wowczas sa te ramki zamiast fleksow i zwrotnic podczas przesuwania.Dzis w koncu do tego doszedlem :)

Zamykam.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2007, 23:36:25 wysłana przez Akvin »
Łukasz Jachimek