« dnia: 13 Września 2007, 00:56:58 »
Otóż od dłuższego czasu zastanawiam się nad przełączaniem pozycji nastawnika w ET22.
Kiedy wejdę na pozycję 21 mogę dawać boki i wszystko jest ok. natomiast kiedy wyłączę boki i dam np na 22 a za chwilę zejdę spowrotem do 21 to padają amperomierze -silniki nie dostają prądu. A dając np do 20 wchodzę już normalnie na oporowe. To tak jakby w jedną stronę można było bocznikować ale schodząc z wyższych pozycji na bezoporowe już nie :/.
Powiem szczerze że w realu się z czymś takim się nie spotkałem. Być może nie przywiązywałem do tego większej uwagi ale nie pamiętam żeby coś takiego występowało w czasie jazdy. Także nie wiem czy to błąd czy rzeczywiście takie coś istnieje, a jeśli tak to po co?
ps użyłem szukajki i nic na ten temat nie znalazłem ;)
Pozdrawiam.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76