Autor Wątek:  Błąd przy exporcie do T3D  (Przeczytany 3106 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Błąd przy exporcie do T3D
« dnia: 15 Września 2007, 11:18:07 »
Witam. Teraz się wydało, że ciągle próbuję stworzyć wagon. Jest to hbbillnss (czy cuś) i pewnie znowu sie nikomu nie spodoba :) Jednak chciałem go wyexportować do T3D. Ale, wywaliło mi błąd:
co z tym zrobić?? W czym tkwi błąd?? Wagon jeszcze nie otexturowany oprócz wózków i innych drobnych elementów stworzonych jako plane.

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błąd przy exporcie do T3D
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Września 2007, 12:48:09 »
Zaznacz wszystko a potem convert to -> editable mesh. Tylko, że będziesz miał kłopoty z teksturowaniem. I uważaj, żeby nie skonwertować do t3d rysunku :).

Zamykam.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2007, 23:15:43 wysłana przez Akvin »

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-